تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 - 16:12
کد خبر : 89251

مدیرکل هواشناسی گیلان خبر داد؛ بارش های پراکنده در گیلان تا اواسط هفته/ وزش باد گرم از سه شنبه

مدیرکل هواشناسی گیلان خبر داد؛ بارش های پراکنده در گیلان تا اواسط هفته/ وزش باد گرم از سه شنبه

جارستان به نقل از ایسنا؛ مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: از عصر و شب امروز با نفوذ تدریجی جریانات شمالی، به تناوب شرایط برای افزایش ابر و در برخی از نقاط بارندگی پراکنده تا اواسط هفته فراهم می شود. محمد دادرس، آسمان استان گیلان را در غالب نقاط نیمه ابری تا ابری و مه آلود دانست و اظهار

جارستان به نقل از ایسنا؛ مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: از عصر و شب امروز با نفوذ تدریجی جریانات شمالی، به تناوب شرایط برای افزایش ابر و در برخی از نقاط بارندگی پراکنده تا اواسط هفته فراهم می شود.

محمد دادرس، آسمان استان گیلان را در غالب نقاط نیمه ابری تا ابری و مه آلود دانست و اظهار کرد: در برخی از نقاط شاهد وزش باد(گاهی جنوبی) هستیم و احتمال بارش پراکنده وجود دارد.

وی با بیان اینکه آستارا با ۹ درجه سلسیوس و رودبار با ۲۲ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم ترین نقاط استان هستند، افزود: بیشینه و کمینه دمای هوای رشت نیز طی امروز به ترتیب ۹ و ۱۴ درجه سلسیوس بوده و احتمال بارش ۴۵ درصد است.

مدیرکل هواشناسی گیلان اضافه کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت جریانات جنوبی تا بعد از ظهر امروز در منطقه است.

دادرس، از وزش باد جنوبی در ارتفاعات و دامنه ها و وقوع پدیده مه در نواحی جلگه ای طی امروز خبر داد و تصریح کرد: به تدریج از عصر و شب امروز با نفوذ جریانات شمالی، به تناوب شرایط برای افزایش ابر و در برخی از نقاط بارندگی پراکنده تا اواسط هفته فراهم می شود.

وی با بیان اینکه طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه مجددا وزش بد جنوبی(باد گرم) مورد انتظار است، خاطرنشان کرد: بیشینه ارتفاع موج دریا طی امروز و فردا نیز حدود یک متر است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.