تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 بهمن 1399 - 22:14
کد خبر : 89129

معاون استانداری گیلان: حضور بسیج در عرصه فضای مجازی موجب ایجاد نگرش اخلاقی می شود

معاون استانداری گیلان: حضور بسیج در عرصه فضای مجازی موجب ایجاد نگرش اخلاقی می شود

جارستان به نقل از ایرنا؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان گفت: حضور بسیج در عرصه فضای مجازی، موجب ایجاد نگرش اخلاقی می شود. محمود قاسم نژاد روز پنجشنبه در آیین افتتاح دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گیلان اظهار داشت: بسیج حافظ دینی و اعتقادی کشور است و به طور حتم حضور بسیج

جارستان به نقل از ایرنا؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان گفت: حضور بسیج در عرصه فضای مجازی، موجب ایجاد نگرش اخلاقی می شود.

محمود قاسم نژاد روز پنجشنبه در آیین افتتاح دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گیلان اظهار داشت: بسیج حافظ دینی و اعتقادی کشور است و به طور حتم حضور بسیج در عرصه فضای مجازی می تواند یک نگرش اخلاقی ایجاد کند و این نگرش وارد تولید محتوا شود.

وی افزود: خوشبختانه این ظرفیت بزرگ مردمی در این عرصه حضور یافته و انتظار داریم شعارها و آرمان های انقلاب در این بیش از پیش پاسداری شود و به طور حتم بسیجیان در این زمینه با قدرت وارد می شوند همانگونه که تاکنون در عرصه حفاظت از انقلاب و در جنگ تحمیلی و پس از آن، دفاع از مظلومان جهان فعالیت بسزایی داشته اند.

وی ادامه داد: ما موظفیم که در فضای مجازی و در تولید محتوای خود از ارزشهای دینی و انسانی مراقبت و نگهداری کنیم چون متاسفانه هم اینک در فضای مجازی و رسانه ای عمومیت با تخریب کردن است و با نگاه سلبی مواجه هستیم که این امر به ما ضربه می زند.

وی بیان کرد: البته بعضی ها برای اینکه مخاطب بیشتری در فضای مجازی جذب کنند، دست به تخریب می زنند که این امر کار پسندیده ای نیست و به طور حتم حضور بسیجیان در این بخش می تواند اثرگذار باشد چون روحیه بسیجی که همان نگرش اخلاقی و دینی است، در این عرصه ظهور می کند.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان اضافه کرد: بسیج می تواند سرسلسله دار اخلاق مداری در فضای مجازی باشد و در زندگی مردم نیز فرهنگ سازی ایجاد کند و ما باید در تواید محتوا، آموزه های دینی را در بین خانواده ها رواج دهیم.

قاسم نژاد خاطرشنان کرد: در حوزه های اجتماعی نیز هم اینک آسیب های مختلفی وجود دارد که ارمغان غلبه فضای رسانه ای خارجی در کشور است که می توان به طلاق ، ازدواج سفید و اعتیاد اشاره کرد که باید در فضای مجازی و توسط جوانان و بسیجیان این ارمغان های شوم ، بیش از پیش در خانواده های ما اطلاع رسانی شود.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از معضلاتی که با آن روبرو هستیم، بحث مهاجرت و تغییر کاربری اراضی است و برای ما گیلانیان نیز آسیب این معضل، عیان است چون در بعضی از مناطق روستایی، افراد غیربومی بیش از تعداد روستاییان است.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان اظهار کرد: یکی از اثرات شوم این معضل، هدف قرار گرفتن کشاورزی ما است و با وجود اینکه گیلان یکی از قطب های برتر کشاورزی محسوب می شود، اراضی ما در حال از بین رفتن و کوچک شدن است و فضای رسانه ای می تواند این خطر را گوشزد کند و به مسئولان نیز هشدار دهد و جوانان و بسیجیان ما در این خصوص در فضای مجازی باید بیشتر به سمت آگاهی دادن به مردم کار کنند.

در آیین افتتاح دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گیلان، محمود قاسم نژاد معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس این استان، محمد ابوالحسنی تهیه کننده انیمیشن دیرین دیرین ، فیروز فاضلی مدیرکل اداره ارشاد گیلان و سایر مسئولان این استان حضور داشتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.