تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 بهمن 1399 - 19:18
کد خبر : 89011

مدیرعامل تیم شهرداری آستارا: چمن نامناسب ورزشگاه آستارا سبب مصدومیت هفت بازیکن شد

مدیرعامل تیم شهرداری آستارا: چمن نامناسب ورزشگاه آستارا سبب مصدومیت هفت بازیکن شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیر عامل تیم فوتبال شهرداری آستارا گفت: تمرینات تیم فوتبال شهرداری در زمین چمن ورزشگاه وحدت این شهرستان برگزار می‌شود اما نامناسب بودن آن، باعث مصدومیت هفت بازیکن شده است. علی کارگر روز چهارشنبه افزود: بازیکنان تاثیرگذار شهرداری آستارا از جمله آرش افشین در چمن مصنوعی ورزشگاه مصدوم شده اند

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیر عامل تیم فوتبال شهرداری آستارا گفت: تمرینات تیم فوتبال شهرداری در زمین چمن ورزشگاه وحدت این شهرستان برگزار می‌شود اما نامناسب بودن آن، باعث مصدومیت هفت بازیکن شده است.

علی کارگر روز چهارشنبه افزود: بازیکنان تاثیرگذار شهرداری آستارا از جمله آرش افشین در چمن مصنوعی ورزشگاه مصدوم شده اند و اداره ورزش و جوانان به رفع این مشکل اقدام کند.

وی بیان کرد: چمن ورزشگاه نیازمند شانه زنی است و چمن مصنوعی باید به طور منظم شانه زده شود تا برای بازیکنان مشکل ایجاد نکند و اگر این کار انجام نشود، تمرینات تیم در چمن ورزشی شهر چوبر تالش انجام خواهد شد.

کارگر افزود: موفقیت در مسابقات لیگ دسته اول کشور در اولویت برنامه هاست و تیم شهرداری با ۲۱ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد و در هفته چهاردهم مسابقات در ۲۵ بهمن ماه مهمان تیم خیبر خرم آباد خواهد بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا هم گفت: بعد از افتتاح چمن ورزشگاه وحدت، ۲ بار عملیات شانه زنی انجام شده و ظرف یک هفته آینده سومین مرحله انجام خواهد شد.

وحید خاصی پور افزود: هزینه هر بار شانه زنی ۱۵۰ میلیون ریال از جانب اداره کل ورزش و جوانان گیلان پرداخت می شود و سیستم گرمایشی رختکن های ورزشگاه نیز در حال راه اندازی است.

در مسابقات فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم از جمله سه تیم ملوان انزلی، چوکای تالش و شهرداری آستارا از گیلان حضور دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و یکم را برای سال ۱۴۰۰ کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول راهی لیگ دسته دوم خواهند شد.

بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در این شهرستان ساماندهی شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.