تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1399 - 23:05
کد خبر : 88957

مسابقات بولینگ جام فجر گیلان پایان یافت

مسابقات بولینگ جام فجر گیلان پایان یافت

جارستان به نقل از ایرنا: رقابت های بولینگ قهرمانی جام فجر گیلان گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با معرفی نفرات برتر پایان یافت. در این دوره از رقابت ها زبده ترین ورزشکاران رشته بولینگ از شهرهای مختلف استان گیلان حضور داشتند که در قالب ۱۶ تیم و به صورت مسابقات دونفره در

جارستان به نقل از ایرنا: رقابت های بولینگ قهرمانی جام فجر گیلان گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

در این دوره از رقابت ها زبده ترین ورزشکاران رشته بولینگ از شهرهای مختلف استان گیلان حضور داشتند که در قالب ۱۶ تیم و به صورت مسابقات دونفره در مجموعه ورزشی قصر بازی رشت با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت ها تیم بولینگ دونفره بابک شادپور و پطروس هونانیان با غلبه برابر رقبای خود و با کسب ۱۰۵۵ امتیاز عنوان قهرمانی و مقام نخست مسابقات بولینگ جام فجر استان گیلان را به خود اختصاص دادند.

همچنین تیم دونفره بولینگ دانیال خمیرانی و عسل خمیرانی با کسب ۱۰۰۵ امتیاز در مکان دوم این مسابقات قرار گرفتند و تیم دونفره محراب حاجی پور و رضا ابراهیمی نیز با کسب ۹۹۹ امتیاز مقام سوم رقابت های بولینگ جام فجر گیلان را کسب کردند.

تیم بولینگ دونفره سجاد اخوان و راسخ مسکنی نیز با ۹۹۵ امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفتند، تیم دونفره مهدی مهرنظر و محسن میرکاظمی نیز با ۹۵۱ امتیاز پنجم شدند و تیم دونفره هادی صیقلانی و مهسا غلامی با ۹۱۸ امتیاز عنوان ششم رقابت های بولینگ جام فجر گیلان را به خود اختصاص دادند.

در پایان از سوی مسئولان هیات بولینگ، بیلیارد و بوکس استان گیلان به نفرات برتر رقابت های بولینگ جام فجر گیلان حکم قهرمانی و جوایزی اهداء شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.