تاریخ انتشار : یکشنبه 19 بهمن 1399 - 11:47
کد خبر : 88677

داوران گیلانی بازی پرسپولیس و مس رفسنجان را قضاوت می کنند

داوران گیلانی بازی پرسپولیس و مس رفسنجان را قضاوت می کنند

جارستان به نقل از ایرنا؛ داوران استان گیلان دیدار لیگ برتری بین تیم های فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان را قضاوت می کنند. مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز یکشنبه در این باره اظهار داشت: از سوی کمیته داوران، اسامی داوران حاضر در دیدار تیم های پرسپولیس و مس رفسنجان اعلام شد که

جارستان به نقل از ایرنا؛ داوران استان گیلان دیدار لیگ برتری بین تیم های فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان را قضاوت می کنند.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز یکشنبه در این باره اظهار داشت: از سوی کمیته داوران، اسامی داوران حاضر در دیدار تیم های پرسپولیس و مس رفسنجان اعلام شد که بر این اساس پنج داور از گیلان در این بازی حضور می یابند.

علیرضا وهابی افزود: با توجه به اعلام کمیته داوران حمید حاج ملک از استان گیلان به عنوان داور وسط بازی معوقه از هفته نهم تیم های فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان را قضاوت می کند که این بازی عصر روز سه شنبه هفته جاری ۲۱ بهمن ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

وی ادامه داد: همچنین عسگر محمدی دیگر داور گیلانی به عنوان یکی از کمک داوران و حامد تازه پور دیگر داور شایسته گیلان نیز به عنوان داور چهارم در دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و مس رفسنجان حضور می یابد.

وی بیان کرد: همچنین کمیل غلامی و حامد سیری دیگر داوران این استان به عنوان داوران پشت دروازه در بازی لیگ برتری تیم های پرسپولیس و مس رفسنجان حضور خواهند یافت تا از ۶ داور حاضر در این دیدار پنج داور از استان گیلان باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.