تاریخ انتشار : جمعه 17 بهمن 1399 - 17:15
کد خبر : 88494

بارش برف و باران در اکثر محورهای غربی و شمالی کشور

بارش برف و باران در اکثر محورهای غربی و شمالی کشور

جارستان به نقل از ایرنا؛ وزارت راه و شهرسازی بعد از ظهر امروز (جمعه)در گزارشی با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور،‌ اعلام کرد: بارش برف و باران در اکثر محورهای غربی و برخی از جاده‌های شمالی کشور ادامه دارد. به گزارش بعدازظهر جمعه، طبق اعلام این وزارتخانه وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور

جارستان به نقل از ایرنا؛ وزارت راه و شهرسازی بعد از ظهر امروز (جمعه)در گزارشی با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور،‌ اعلام کرد: بارش برف و باران در اکثر محورهای غربی و برخی از جاده‌های شمالی کشور ادامه دارد.

به گزارش بعدازظهر جمعه، طبق اعلام این وزارتخانه وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور حکایت از تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت،مسیر رفت و برگشت دارد.

همچنین، محور چالوس و آزادراه تهران-شمال دارای بارش پراکنده برف و باران و محورهای هراز، فیروز کوه و آزادراه قزوین-رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز بیانگر ترافیک سنگین در آزادراه کرج-قزوین در محدوده پایانه شهید کلانتری، ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج، حدفاصل استاندارد تا پل فردیس است.

بر اساس گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، تهران، البرز، کردستان و مازندران با بارش برف و باران رو به رو است.

همچنین، در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، ایلام، زنجان، قزوین، لرستان، همدان و کرمانشاه بارش باران در جریان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.