تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1399 - 22:47
کد خبر : 87897

شروع بازرسی های عیدانه گیلان از ۱۵بهمن ماه

شروع بازرسی های عیدانه گیلان از ۱۵بهمن ماه

جارستان به نقل از ایسنا؛ معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان گیلان از آغاز طرح تشدید نظارت ها از ۱۵ بهمن لغایت ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ به جهت جلوگیری از التهاب در سطح عرضه کالاهای مورد نیاز مردم به خصوص در ایام پایانی سال خبر داد. مهدی نقدی در جمع خبرنگاران  از آغاز طرح تشدید

جارستان به نقل از ایسنا؛ معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان گیلان از آغاز طرح تشدید نظارت ها از ۱۵ بهمن لغایت ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ به جهت جلوگیری از التهاب در سطح عرضه کالاهای مورد نیاز مردم به خصوص در ایام پایانی سال خبر داد.

مهدی نقدی در جمع خبرنگاران  از آغاز طرح تشدید نظارت ها از ۱۵ بهمن لغایت ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ به جهت جلوگیری از التهاب در سطح عرضه کالاهای مورد نیاز مردم به خصوص در ایام پایانی سال خبر داد.

وی افزود: ما برنامه مدون برای این دوره تهیه و به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کردیم و با هم افزایی سایر دستگاه ها با اخلالگران نظم بازار و گرانفروشان به شدت برخورد می شود.

نقدی ادامه داد: این برنامه ریزی شامل گشت‌های مشترک بازرسی بازرسان این سازمان، اتاق اصناف و بازرسان و نمایندگان دستگاه‌های مرتبط است.

نقدی تصریح کرد: در برخی از این گشت های مشترک به جهت حساسیت موضوع، حتی مسئولان عالی‌رتبه استان ما را همراهی می کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: موضوع نظارتی این گشت های مشترک شامل بازرسی از مواد پروتئینی، انبار و سردخانه ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و هایپر مارکتها، پوشاک و کیف و کفش، و میوه و تره بار و اقلام اساسی… به ترتیب اولویت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.