تاریخ انتشار : جمعه 3 بهمن 1399 - 11:37
کد خبر : 87050

آفتاب و یخبندان تا ۴ روز آینده مهمان گیلانی ها

آفتاب و یخبندان تا ۴ روز آینده مهمان گیلانی ها

جارستان به نقل از صدا و سیما؛ یخبندان صبحگاهی و شبانه و افزایش دما در طول روز، پدیده غالب جوی تا ۴ روز آینده در گیلان است . مدیرکل هواشناسی گیلان گفت : در پی بارش برف و کاهش محسوس دما در گیلان، یخبندان در شب و ساعات اولیه صبح تا نیمه های هفته آینده

جارستان به نقل از صدا و سیما؛ یخبندان صبحگاهی و شبانه و افزایش دما در طول روز، پدیده غالب جوی تا ۴ روز آینده در گیلان است .

مدیرکل هواشناسی گیلان گفت : در پی بارش برف و کاهش محسوس دما در گیلان، یخبندان در شب و ساعات اولیه صبح تا نیمه های هفته آینده مهمان گیلانی هاست و در طول روزهم افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

محمد دادرس افزود: آسمان گیلان در این مدت ، صاف و نیمه ابری است و دمای هوا در مناطق تا ۱۰ درجه زیر صفر هم خواهد رسید .
وی گفت : در ۲۴ ساعت گذشته ، اسبه‌ وونی در تالش با دمای منفی۹ درجه سردترین منطقه در گیلان بود.
مدیرکل هواشناسی گیلان به کشاورزان و فعالان صنعتی توصیه کرد : در این مدت برای حفاظت از تاسیسات صنعتی و کشاورزی تمهیدات لازم را بیندیشند .

شرکت های آب و گاز هم از شهروندان خواستند با توجه به کاهش دمای هوا به ویخبندان برای جلوگیری از ترکیدگی لوله های آب وگاز ، کنتورهای آب و گاز شان را بپوشانند.

شرکت گاز گیلان هم از شهروندان خواست با توجه به کاهش محسوس دما در شب و صبح، برای جلوگیری فشار به شبکه توزیع و افت فشار و قطعی گاز در مصرف آن صرفه جویی کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.