تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 بهمن 1399 - 16:40
کد خبر : 87007

گیلان برفی و سفیدپوش شد

گیلان برفی و سفیدپوش شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: از شب گذشته تقریبا همه شهرستان های استان برفی شده است و بیشترین بارش برف در شهرستانهای استان از ساعت ۳ تا ۶ صبح امروز مربوط به ماسوله با ۳۵ سانتی‌متر است. شبنم هادی نژاد روز پنجشنبه در این

جارستان به نقل از ایرنا؛ سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: از شب گذشته تقریبا همه شهرستان های استان برفی شده است و بیشترین بارش برف در شهرستانهای استان از ساعت ۳ تا ۶ صبح امروز مربوط به ماسوله با ۳۵ سانتی‌متر است.

شبنم هادی نژاد روز پنجشنبه در این باره افزود : همچنین طی همین مدت بارش برف در ایستگاههای هواشناسی جیرنده ۱۴ سانتیمتر، رشت ۶ سانتی‌متر و لاهیجان سه سانتی‌متر گزارش شده است.
وی با بیان اینکه به غیر ازبندر انزلی و بندر کیاشهر تمامی شهرستان های استان برفی شده اند، تصریح کرد : در حال حاضر برف در مناطق غربی استان قطع شده و اما بارش برف و باران در مناطق مرکزی و شرقی استان همچنان ادامه دارد.

وی گفت: بارش ها ازعصر امروز از منطقه شرقی استان نیز خارج می‌شود و پس از آن تا اواخر هفته آینده هوا پایدار و صاف پیش بینی می شود.

هادی نژاد همچنین با اشاره به میزان بارش باران در استان تصریح کرد: بیشترین بارندگی نیز بین ساعت ۳ تا ۶ صبح امروز مربوط به لاهیجان با ۹.۷میلیمتر بوده است.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان اظهار داشت : براساس نقشه های هواشناسی از بعد ظهر امروز این سامانه بارشی از استان به طور کامل خارج می شود.

وی گفت: از امشب تا اواسط هفته آینده در اکثر مناطق استان شبها، برودت هوا موجب یخبندان می شود که باید مراقبت ها و تمهیدات لازم در این ارتباط انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: اسب بونی با ۹ درجه زیر صفر کمینه دمای استان را طی شبانه روز گذشته به خود اختصاص داده است.

وی افزود: کمینه دمای رشت نیز طی شبانه روز گذشته به صفر درجه سانتیگراد رسید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.