تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 - 20:35
کد خبر : 86801

رفع تصرف از اراضی ملی در رضوانشهر

رفع تصرف از اراضی ملی در رضوانشهر

جارستان: فرمانده انتظامی استان از رفع تصرف ۱۸هزار متر مربع از اراضی ملی به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال در شهرستان رضوانشهر خبر داد. سردار “عزیزاله ملکی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی دریافت گزارش تصرف اراضی ملی توسط افرادی در یکی از مناطق ییلاقی شهرستان رضوانشهر،

جارستان: فرمانده انتظامی استان از رفع تصرف ۱۸هزار متر مربع از اراضی ملی به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال در شهرستان رضوانشهر خبر داد.

سردار “عزیزاله ملکی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی دریافت گزارش تصرف اراضی ملی توسط افرادی در یکی از مناطق ییلاقی شهرستان رضوانشهر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی به همراه کارشناس اداره منابع طبیعی برای پیگیری موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: در بازدید از زمین مورد نظر مشخص شد، ۲ نفر ۱۸ هزار متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را به وسیله سیم‌خاردار و پرچین محصور کرده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در این رابطه پرونده قضائی تشکیل شد ادامه داد: با حکم قضائی و به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع، کلیه آثار تجاوز جمع‌آوری و رفع تصرف انجام شد.

سردار ملکی با اشاره به اینکه متهمان ۴۰ و ۴۵ ساله این پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش زمین‌ تصرف شده را ۱۸۰ میلیارد ریال برآورد کردند.
وی در پایان اذعان داشت: زمین‌خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره‌مندی از نعمت‌های خدادادی با هدف رسیدن به سودهای کلان اقدام به تصرف زمین و منابع طبیعی می‌کنند.#

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.