تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1399 - 23:55
کد خبر : 85160

برخورد دختر ۱۲ ساله با قطار در قزوین

برخورد دختر ۱۲ ساله با قطار در قزوین

جارستان به نقل از ایسنا؛ رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: دختر ۱۲ ساله‌ای که نزدیک ریل قطار در حال بازی بود با قطار برخورد کرد و به شدت مصدوم شد و با انجام عملیات احیای کارشناسان اورژانس به بیمارستان منتقل شد. سهیل سلطانی بیان کرد: ساعت ۱۹:۲۰ امروز ۱۳ دی ماه تماسی با

جارستان به نقل از ایسنا؛ رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: دختر ۱۲ ساله‌ای که نزدیک ریل قطار در حال بازی بود با قطار برخورد کرد و به شدت مصدوم شد و با انجام عملیات احیای کارشناسان اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

سهیل سلطانی بیان کرد: ساعت ۱۹:۲۰ امروز ۱۳ دی ماه تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس قزوین برقرار و حادثه برخورد قطار با عابر اطلاع داده شد که سریعا آمبولانس فوریت‌های پزشکی الوند به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: به علت شدت برخورد، مصدوم دچار آسیب‌های شدید شده بود و خونریزی شدیدی داشت، بلافاصله عملیات احیا در محل حادثه توسط کارشناسان اورژانس انجام شد.

بنابراعلام روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین، رئیس مرکز فوریت پزشکی استان اظهار کرد: کنترل خونریزی توسط کادر فوریت‌های الوند در صحنه انجام و مصدوم با انجام عملیات احیا سریعا به بیمارستان شهید رجایی قزوین منتقل شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.