تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 دی 1399 - 21:57
کد خبر : 84973

شهرداری آستارا ورودی کامیون‌ها به حاشیه تالاب استیل را مسدود کرد

شهرداری آستارا ورودی کامیون‌ها به حاشیه تالاب استیل را مسدود کرد

جارستان به نقل از ایرنا؛ شهردار آستارا گفت: مسیرهای ورود کامیون‌ها به حاشیه تالاب استیل این شهرستان، به منظور جلوگیری از آلودگی و حفظ محیط زیست این منطقه گردشگرپذیر، با موانع فیزیکی مسدود شد. جواد معیتی روز پنجشنبه در بازدید از تالاب استیل آستارا اظهار کرد: رانندگان کامیون ها برای استراحت و تعویض روغن خودروها،

جارستان به نقل از ایرنا؛ شهردار آستارا گفت: مسیرهای ورود کامیون‌ها به حاشیه تالاب استیل این شهرستان، به منظور جلوگیری از آلودگی و حفظ محیط زیست این منطقه گردشگرپذیر، با موانع فیزیکی مسدود شد.

جواد معیتی روز پنجشنبه در بازدید از تالاب استیل آستارا اظهار کرد: رانندگان کامیون ها برای استراحت و تعویض روغن خودروها، در حاشیه تالاب پارک می کردند و امروز سه مسیر ورودی کامیون به حاشیه تالاب را با سنگ و ماسه مسدود کردیم و شهروندان و گردشگران می توانند از مسیر روستای غلام محله به حاشیه تالاب وارد شده و از زیبایی های آن لذت ببرند.

وی ادامه داد: تابلوی تالاب استیل نصب و برای پازل کاری، کف سازی و نورپردازی آن بالغ بر ۲ میلیارد ریال هزینه شده و محوطه تالاب نهال کاری می شود و آلاچیق‌ها و سطل‌های زباله ساماندهی خواهد شد.

شهردار آستارا گفت: تالاب استیل با ۱۲۸ هکتار مساحت در حاشیه جاده آستارا به تالش از مناطق گردشگری است و قبل از شیوع کرونا گردشگران داخلی و خارجی زیادی در آن تفریح و قایق سواری می کردند و عکس یادگاری می گرفتند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.