تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 دی 1399 - 22:14
کد خبر : 84829

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان خبر داد؛ استقرار شرکت های دانش بنیان در شهرک ها و نواحی صنعتی گیلان

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان خبر داد؛ استقرار شرکت های دانش بنیان در شهرک ها و نواحی صنعتی گیلان

جارستان به نقل از ایسنا؛ مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان، از برنامه های حمایتی شرکت شهرک های صنعتی استان درخصوص استقرار شرکت های دانش بنیان در شهرک ها و نواحی صنعتی خبر داد و گفت: فعالیت های پارک علم و فناوری استان و شرکت شهرک های صنعتی گیلان مکمل یکدیگر خواهد بود. فریبرز سعیدی کیا در نشست با رئیس پارک علم و فناوری

جارستان به نقل از ایسنا؛ مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان، از برنامه های حمایتی شرکت شهرک های صنعتی استان درخصوص استقرار شرکت های دانش بنیان در شهرک ها و نواحی صنعتی خبر داد و گفت: فعالیت های پارک علم و فناوری استان و شرکت شهرک های صنعتی گیلان مکمل یکدیگر خواهد بود.

فریبرز سعیدی کیا در نشست با رئیس پارک علم و فناوری استان گیلان که با محوریت همکاری‌های مشترک و دوجانبه جهت بهبود وضعیت صنایع دانش بنیان استان برگزار شد، با تاکید بر ضرورت توسعه اقتصاد دانش بنیان به عنوان محور توسعه پایدار صنعتی استان، اظهار کرد: در اکوسیستم کارآفرینی و تجاری سازی فعالیت های پارک علم و فناوری استان و شرکت شهرک های صنعتی گیلان مکمل یکدیگر خواهد بود.

وی از برنامه های حمایتی شرکت شهرک های صنعتی استان درخصوص استقرار شرکت های دانش بنیان در شهرک ها و نواحی صنعتی خبر داد و افزود: باید صادرات را افزایش دهیم و هدف دولت حمایت از واحدهای صادراتی کوچک است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان تصریح کرد: صنایع کوچک می توانند خدمات خوبی را به واحدهای فناور در حوزه صادرات ارائه دهند.

سعیدی کیا خاطرنشان کرد: امید داریم با همکاری دوجانبه بتوانیم مشکلات تولیدی صنایع دانش بنیان را رفع کرده و درصدد پیشرفت صنایع بومی استان برآییم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.