تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1399 - 22:19
کد خبر : 84721

سه غرفه در بازار محلی پردسر لاهیجان طعمه حریق شد

سه غرفه در بازار محلی پردسر لاهیجان طعمه حریق شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ آتش سوزی سه غرفه در بازار محلی پردسر لاهیجان، امروز “یکشنبه” با تلاش ۱۶ آتش نشان مهار و از گسترش آن جلوگیری شد. ️رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان در تشریح این خبر گفت: در ساعت ۱۱:۱۴ صبح امروز حادثه آتش سوزی در بازار پردسر لاهیجان به

جارستان به نقل از ایرنا؛ آتش سوزی سه غرفه در بازار محلی پردسر لاهیجان، امروز “یکشنبه” با تلاش ۱۶ آتش نشان مهار و از گسترش آن جلوگیری شد.

️رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان در تشریح این خبر گفت: در ساعت ۱۱:۱۴ صبح امروز حادثه آتش سوزی در بازار پردسر لاهیجان به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که سریعاً ۱۶ آتش نشان به وسیله ۷ دستگاه خودروی اطفایی از سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

حمید خیراندیش با بیان اینکه بعد از رسیدن آتش نشانان به محل مشاهده شد که سه غرفه در داخل این بازار محلی دچار آتش سوزی شده است، ادامه داد: آتش نشانان به سرعت عملیات اطفای حریق را آغاز کردند که با تلاش نیروهای عملیاتی آتش سوزی مهار و از سرایت آن به سایر غرفه ها جلوگیری شد.

️وی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی برجای نگذاشت، خاطرنشان کرد: علت وقوع آتش سوزی در حال بررسی است.

شهرستان لاهیجان با ۱۶۷ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.