تاریخ انتشار : یکشنبه 7 دی 1399 - 23:27
کد خبر : 84497

فرماندار انزلی :توسعه صادرات غیرنفتی در اولویت کار دولت قرار دارد

فرماندار انزلی :توسعه صادرات غیرنفتی در اولویت کار دولت قرار دارد

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرماندار بندرانزلی با بیان اینکه توسعه صادرات غیر نفتی در اولویت کار دولت و حاکمیت قرار گرفته است اظهار داشت : در این راستا شهرستان بندرانزلی به عنوان یکی از مبادی مهم و استراتژیک در منطقه می تواند در اجرایی شدن این سیاست اثر گذار باشد . اسماعیل میرغضنفری روز

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرماندار بندرانزلی با بیان اینکه توسعه صادرات غیر نفتی در اولویت کار دولت و حاکمیت قرار گرفته است اظهار داشت : در این راستا شهرستان بندرانزلی به عنوان یکی از مبادی مهم و استراتژیک در منطقه می تواند در اجرایی شدن این سیاست اثر گذار باشد .

اسماعیل میرغضنفری روز یک شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت : با وجود تلاش های صورت گرفته در این خصوص موانعی نیز در این مسیر وجود دارد که قسمتی از آن درون بخشی بوده و نیازمند هماهنگی سازمان یافته است ، بخشی دیگر نیز رویکردی ملی دارد.

وی در ادامه یکی از عوامل موثر و تسهیل کننده توسعه صادرات را توجه به بهسازی و ایمنی راهها عنوان و تصریح کرد : متاسفانه گیلان و به ویژه بندرانزلی با بیشترین تعداد سرعت گیرها در مسیر راههای اصلی بارها شاهد اعتراضاتی از سوی فعالان بخش حمل و نقل مواجه بوده است ..

وی تصریح کرد : متاسفانه با همه تلاش های سازنده سازمان بنادر و دریانوردی، ناوگان پشتیبانی حمل و نقل آن فرسوده است . گرچه اقداماتی در این خصوص انجام شده اما ابزاری برای سیاست های تعیین شده ندارد و به تنهایی نمی تواند آن را به روز کند.

وی وجود منطقه آزاد ، بنادر و دریانوردی و اراده دولت را برای توسعه اقتصادی یک فرصت عنوان و خاطر نشان کرد : زمانی می توانیم از تحریم ها فرصت بسازیم که اهتمام جدی برای حل این مشکلات صورت گیرد .

بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان با داشتن بندرگاه، گمرکات و منطقه آزاد از مراکز مهم اقتصادی و همچنین گردشگری شمال کشور محسوب می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.