تاریخ انتشار : یکشنبه 7 دی 1399 - 21:14
کد خبر : 84485

معاون استاندار گیلان: باید ازظرفیت فضای مجازی درتبین تفکر وحدت آفرین شهیدسلیمانی بهره گرفت

معاون استاندار گیلان: باید ازظرفیت فضای مجازی درتبین تفکر وحدت آفرین شهیدسلیمانی بهره گرفت

جارستان به نقل از ایرنا؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان گفت : در ایام دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار دلها باید از ظرفیت فضای مجازی برای تبیین تفکر و مکتب وحدت آفرین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیشترین بهره را برد. محمود قاسم نژاد یکشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان افزود

جارستان به نقل از ایرنا؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان گفت : در ایام دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار دلها باید از ظرفیت فضای مجازی برای تبیین تفکر و مکتب وحدت آفرین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیشترین بهره را برد.

محمود قاسم نژاد یکشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان افزود : سردار حاج قاسم سلیمانی با گفتار، کردار و عمل خود نقش بی بدیلی در انسجام و وحدت جامعه داشت و اتحاد و انسجام ملت و ملت های مسلمان سرلوحه منش و روش او بود و هرگز در لباس جناح و سیاست نگنجید وگرنه اینگونه در قلوب مردم این سرزمین و ملت های مظلوم عالم جای نمی گرفت.

وی اظهار داشت : همانگونه که شهادت این بزرگ مرد، عامل همبستگی ایران و ایرانی شد باید هر از یک ما در حب و دوستی این مرد بزرگ و سردار ملی و هزاران شهید این سرزمین که برای حراست از مام میهن و انسجام و اتحاد آن، همه داشته های شان حتی جان خود را فدا کرده اند به گونه ای عمل کنیم که وحدت و انسجام کشور و ملت تقویت شود و این ایام بهترین فرصت است.

وی عنوان کرد : باید این ایثار و آزادگی ها را نه فقط به بیان و کلام بلکه به عمل پاس داشت و این محقق نمی شود جز اینکه همه برای ارتقا و توسعه استان و کشور همدل و یکصدا باشیم و از افتراق و اختلاف پرهیز کنیم و تفکر این شهید را در جامعه ترویج کنیم تا کمک کننده به تقویت وحدت ملی باشیم.

وی در ادامه با اشاره به دهه بصیرت با بیان اینکه ۹ دی برگ زرینی در تاریخ این سرزمین و نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ این کشور و نظام و اصول و آرمان های خود ایستادند، افزود : مردم ما نشان دادند که اگر دشمن در برابر دین شان بایستد آنان در برابر دنیای آنان خواهند ایستاد.

وی همچنین در ادامه با اشاره به تلاش ها و خدمات دولت بویژه در طی حدود یک سال شیوع کرونا گفت : این ویروس خطرناک در شرایطی که حتی بزرگترین کشورهای دنیا را به زانو درآورده در کشور و استان ما به خوبی مدیریت شده است.

قاسم نژاد با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در اثر تحریم ها و تشدید این مسائل در پی شیوع کرونا در استان و نیزکشور گفت :مردم همراهی خوبی در اجرای اعمال محدودیت ها بویژه از اول آذرماه داشتند و دولت هم فشار زیادی را برای مدیریت این شرایط و حفظ جان مردم در برابر این هجوم این ویروس تحمل کرد اما همه بخش ها برای مدیریت شرایط پای کار بودند.

وی ادامه داد : اینکه این تلاش ها و خدمات بویژه در حوزه سلامت مردم نادیده گرفته شود جفای به دولت است آن هم در شرایطی که دشمنان این ملت و نظام با تحریم های خود مانع از فروش نفت و انتقال پول به داخل کشور و یا خرید داروهای مورد نیاز مردم می شود.

وی با تاکید بر اینکه اگر نقدی هم می شود باید منصفانه باشد و همه خدمات و تلاش ها را نادیده نگیرد، افزود : انتظار است که تلاش ها و دستاوردهای ایندولت آن هم در این دوران سخت با همه تنگناها به درستی منعکس و برای مردم تبیین شود.

وی با بیان اینکه در استان گیلان هم که در ماه اولیه شیوع این ویروس به شدت وضعیت نامطلوبی داشت و با مشکلات عدیده ای از جمله کمبود تجهیزات بهداشتی و درمانی و غیره دست و پنجه نرم می کرد، گفت : همه مسئولان از جمله استاندار تمام وقت پای کار بودند و در سایه مساعدت ها و کمک های دولت و همراهی مردم و همدلی مسئولان اجرایی وبخش های دست اندرکار به خوبی شرایط مدیریت شد و آمار فوتی ها بعد از آن به شدت کاهش یافت.

وی تصریح کرد : همچنان هم برای تداوم شرایط رو به بهبود استان نیازمند این همراهی و همدلی هستیم و بیش و پیش از آن مردم باید از عادی انگاری و یا سهل انگاری و کم توجهی نسبت به این ویروس پرهیز نمایند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو در سال آتی بر امید آفرینی و تقویت اعتماد در جامعه تاکید کرد و افزود : در این راستا رسانه ها باید نقش موثری ایفا کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.