تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 - 13:14
کد خبر : 83551

یادداشت استاندار گیلان در روزنامه ایران و پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور؛ رعایت توصیه‌های بهداشتی؛ بهترین قدردانی از پرستاران

یادداشت استاندار گیلان در روزنامه ایران و پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور؛ رعایت توصیه‌های بهداشتی؛ بهترین قدردانی از پرستاران

جارستان: استاندار گیلان در آستانه فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، یادداشتی با عنوان ” رعایت توصیه‌های بهداشتی؛ بهترین قدردانی از پرستاران” به رشته تحریر درآورده که امروز در روزنامه ایران و پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور انتشار یافت. متن کامل یادداشت دکتر ارسلان زارع به شرح زیر است؛ سالروز ولادت حضرت زینب

جارستان: استاندار گیلان در آستانه فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، یادداشتی با عنوان ” رعایت توصیه‌های بهداشتی؛ بهترین قدردانی از پرستاران” به رشته تحریر درآورده که امروز در روزنامه ایران و پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور انتشار یافت.

متن کامل یادداشت دکتر ارسلان زارع به شرح زیر است؛

سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س)، چه با مسما به‌عنوان روز پرستار نام‌گذاری شده و این ایام به‌ویژه طی ۱۰ ماه گذشته، والاترین و عالی‌ترین شکل ایثار از جامعه فداکار پرستاری تجلی یافت که تبلور عشق، اعتقاد، ایمان و تعهد است.
امسال در حالی روز پرستار را گرامی می‌داریم که وظیفه‌شناسی و صبر پرستاران، علاوه بر یادآوری آموزه های معنوی؛ الگویی مثال‌زدنی از خلوص نیت، شیفتگی خدمت و شجاعتی بی‌بدیل از پرستاران در اذهان همگان ماندگار کرده است؛ همانان که با آگاهی از مشقات تیمار و پرستاری از بیماران درگیر ویروس منحوس کرونا ، لحظه ای درنگ نکرده و بی باکانه گام در این عرصه نهادند و در این میان؛ بسیاری از آنان دشواری دوری از خانواده و فرزندان‌شان را تحمل کردند، شماری دیگر خدمت به بیماران و وظیفه‌شناسی را در مقابل برگزاری جشن ازدواج خویش در اولویت قرار دادند و تعدادی نیز در این مسیر به شهادت رسیدند.
این قهرمانان، از “جان” خویش گذشتند تا از حریم سلامت جامعه پاسداری کنند و در قامت مدافعانی فداکار، دلاورانه جانفشانی کردند و جاودانه شدند.
امروز و در زمان کنونی؛ آنچه وظیفه ماست؛ توجه جدی تر به رعایت توصیه های بهداشتی مورد تاکید کادر درمان و بطور ویژه پرهیز از شکل گیری دور همی های خانوادگی بخصوص در آستانه طولانی ترین شب سال است تا باری مضاعف بر دوش مدافعان سلامت نباشد.
یاد و خاطره تمامی شهدای مدافع سلامت کشور بویژه پرستاران والامقام شهید استان گیلان را گرامی می‌دارم و با نثار درود و صلوات به روان پاک آن شهیدان، اطمینان دارم ایثار و ازخودگذشتگی آنان، از حافظه تاریخی ملت قدرشناس ایران پاک نخواهد شد.
ارسلان زارع استاندار گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.