تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آذر 1399 - 16:00
کد خبر : 83387

کشف ۷۶۴ قلم لوازم آرایشی قاچاق در آستانه اشرفیه

کشف ۷۶۴ قلم لوازم آرایشی قاچاق در آستانه اشرفیه

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرماندهی نیروی انتظامی آستانه اشرفیه از کشف و ضبط ۷۶۴ قلم لوازم آرایشی ، بهداشتی قاچاق و تقلبی در این شهرستان خبر داد. سرهنگ حمید محمدی نسب روز پنجشنبه، ارزش این اقلام کشف شده را بیش از ۱۰۰ میلیون ریال اعلام و تصریح کرد : این لوازم آرایشی قاچاق و

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرماندهی نیروی انتظامی آستانه اشرفیه از کشف و ضبط ۷۶۴ قلم لوازم آرایشی ، بهداشتی قاچاق و تقلبی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمید محمدی نسب روز پنجشنبه، ارزش این اقلام کشف شده را بیش از ۱۰۰ میلیون ریال اعلام و تصریح کرد : این لوازم آرایشی قاچاق و تقلبی ، از دو واحد عرضه لوازم بهداشتی و آرایشی آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر کشف شده است.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه یک زن و یک مرد فروشنده شناسایی شده اند افزود: همچنین با تلاش ماموران نیروی انتظامی این منطقه  یک سارق منازل و محتویات خودرو نیز در منطقه دهشال این شهرستان دستگیر شد.

به گفته سرهنگ محمدی نسب از این سارق ۳۹ ساله تعدادی لوازم سرقت شده شامل پمپ آب ، شیرآلات ، باند و ضبط خودرو کشف شده است.

سرهنگ محمدی نسب در ادامه به دستگیری یک سارق ساختمان های در دست احداث نیز اشاره و خاطرنشان کرد: از این سارق ۳۱ ساله تعدادی لوازم ساختمانی سرقتی کشف شد ، ضمن آنکه یک مال خر ۴۹ ساله نیز در این رابطه شناسایی و دستگیر شد.

فرماندهی نیروی انتظامی آستانه اشرفیه یادآور شد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان ،  با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستا و حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.