تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آذر 1399 - 14:27
کد خبر : 83235

بارندگی و کاهش دما در گیلان

بارندگی و کاهش دما در گیلان

جارستان به نقل از ایرنا؛ معاون اداره کل هواشناسی گیلان از فراهم شدن شرایط برای بارندگی ، وزش باد و کاهش دما در استان خبر داد. شبنم هادی نژاد روز چهارشنبه در این مورد افزود: نقشه های هواشناسی بیانگر عبور جربانات نسبتا ناپایدار سطوح میانی از منطقه است؛ بنابراین ابرناکی و به تناوب بارندگی خفیف

جارستان به نقل از ایرنا؛ معاون اداره کل هواشناسی گیلان از فراهم شدن شرایط برای بارندگی ، وزش باد و کاهش دما در استان خبر داد.

شبنم هادی نژاد روز چهارشنبه در این مورد افزود: نقشه های هواشناسی بیانگر عبور جربانات نسبتا ناپایدار سطوح میانی از منطقه است؛ بنابراین ابرناکی و به تناوب بارندگی خفیف ( بویژه ارتفاعات و دامنه ها ) مورد انتظار است.

وی اضافه کرد: از پنجشنبه بتدریج با نفوذ توده هوای سرد از عرض های شمالی و تقویت ناپایداری ، شرایط برای بارندگی ، وزش باد ( بویژه جمعه عصر و شب برخی مناطق شدید ) ، کاهش دمای بین چهار تا هشت درجه سانتیگراد و بارش برف در ارتفاعات تا اوایل هفته آینده فراهم می شود.

وی تصریح کرد: آسمان استان برای روز پنجشنبه نیمه ابری تا ابری و مه آلود ، بعضی نقاط بارندگی و وزش باد ( بویژه عصر و شب) ، گاهی کاهش ابر و برای روز جمعه بعضی ساعت ها بارندگی و وزش باد ( برخی نقاط شدید)، احتمال رعد و برق ، ارتفاعات بارش برف و کاهش دما بین ۴ تا هشت درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

هادی نژاد بیشیه و کمینه دمای گیلان را طی ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب مربوط به رودبار و ماسوله با ۱۷ درجه و جیرنده سه درجه سانتی گراد عنوان کرد.

معاون اداره کل هواشناسی گیلان اظهار داشت: دمای شهر رشت نیز طی شبانه روز گذشته بین ۵ تا ۱۲ درجه سانتی گراد متغیر بوده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.