تاریخ انتشار : شنبه 22 آذر 1399 - 15:08
کد خبر : 82698

کشف مواد روانگردان از یک مسافر در رودبار

کشف مواد روانگردان از یک مسافر در رودبار

جارستان به نقل از برنا؛ فرمانده انتظامی رودبار گفت: ۲۵۰ گرم مواد روانگردان از نوع شیشه از مسافر یک دستگاه اتوبوس در این شهرستان کشف شد. سرهنگ “حمیدرضا فیضی” در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه بسیاری از جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی نشات گرفته از مصرف موادمخدر است گفت: در این راستا مبارزه با سوداگران مرگ

جارستان به نقل از برنا؛ فرمانده انتظامی رودبار گفت: ۲۵۰ گرم مواد روانگردان از نوع شیشه از مسافر یک دستگاه اتوبوس در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ “حمیدرضا فیضی” در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه بسیاری از جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی نشات گرفته از مصرف موادمخدر است گفت: در این راستا مبارزه با سوداگران مرگ در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی بیان داشت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی رودبار حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از مسیر جنوب به شمال در حرکت بوده مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از ساک همراه یکی از مسافران خودرو مورد نظر، ۲۵۰ گرم مواد روانگردان از نوع شیشه کشف شد افزود: در این رابطه متهم ۴۳ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار در پایان با اعلام اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی و با بکارگیری تمام امکانات برای برقرای نظم و امنیت تلاش می‌کند خاطرنشان کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در خصوص شناسایی و برخورد با مجرمان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.