تاریخ انتشار : جمعه 21 آذر 1399 - 21:06
کد خبر : 82610

مدیر شبکه بهداشت و درمان رودسر عنوان کرد: پایش ۴۰ هزار رودسری در طرح شهید سلیمانی/ شناسایی ۱۱ مورد مشکوک به کرونا

مدیر شبکه بهداشت و درمان رودسر عنوان کرد: پایش ۴۰ هزار رودسری در طرح شهید سلیمانی/ شناسایی ۱۱ مورد مشکوک به کرونا

جارستان: دکترسید علی میر هاشمی با اشاره به اجرای طرح غربالگری شهید سلیمانی در راستای شناسایی افراد مشکوک به کرونا، اظهار داشت : در این طرح ۱۲۰۰ نفر از بسیجیان شهرستان رودسر مشارکت دارند. وی با بیان اینکه این افراد در قالب ۳۰۰ تیم ۳ نفره در سطح محلات شهرستان رودسر در حال غربالگری و

جارستان: دکترسید علی میر هاشمی با اشاره به اجرای طرح غربالگری شهید سلیمانی در راستای شناسایی افراد مشکوک به کرونا، اظهار داشت : در این طرح ۱۲۰۰ نفر از بسیجیان شهرستان رودسر مشارکت دارند.

وی با بیان اینکه این افراد در قالب ۳۰۰ تیم ۳ نفره در سطح محلات شهرستان رودسر در حال غربالگری و پایش شهروندان می باشند ، افزود : تاکنون ۴۰ هزار و ۵۹۵ خانوار از جمعیت شهرستان رودسر در قالب این طرح، پایش و غربالگری شده‌اند.

دکتر میرهاشمی در ادامه تصریح کرد : از این تعداد ۴۰ مورد مشکوک به ویروس کرونا نیز به مراکز جامع سلامت ارجاع داده شدند .

وی با بیان اینکه تست ۱۱ تن از این افراد، مثبت اعلام شده است، گفت ؛ در حال حاضر این افراد بمنظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، در قرنطینه بسر می برند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان رودسر در پایان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۷ بیمار به علت مشکلات حاد تنفسی در مراکز درمانی رودسر بستری می باشند ، تصریح کرد ؛ همچنین با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان رودسر نقاهتگاهی بمنظور قرنطینه افرادی که تمایل دارند آنجا بستری باشند ، نیز آماده شده است .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.