تاریخ انتشار : جمعه 21 آذر 1399 - 21:01
کد خبر : 82607

احتمال قرمز شدن شهرهای نارنجی با دورهمی در شب یلدا

احتمال قرمز شدن شهرهای نارنجی با دورهمی در شب یلدا

علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا : از ۱۶۰ شهر قرمز اکنون ۳۴ مورد در وضعیت قرمز کرونایی هستند و رنگ تهران از ابتدای هفته از وضعیت قرمز به نارنجی تغییر کرد و در شهر‌های نارنجی مانند تهران حداکثر ۵۰ درصد کارکنان دولت باید در محل کار حضور داشته باشند. تردد‌ها از شهر‌های

علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا : از ۱۶۰ شهر قرمز اکنون ۳۴ مورد در وضعیت قرمز کرونایی هستند و رنگ تهران از ابتدای هفته از وضعیت قرمز به نارنجی تغییر کرد و در شهر‌های نارنجی مانند تهران حداکثر ۵۰ درصد کارکنان دولت باید در محل کار حضور داشته باشند.

تردد‌ها از شهر‌های نارنجی به سایر شهر‌ها و بالعکس مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی خواهد شد و تردد‌های شبانه از ۲۱ تا ۹ شب همچنان در شهر‌های نارنجی و قرمز ممنوع است.

‌گروه‌های شغلی یک و ۲ در شهر‌های نارنجی با رعایت دستورالعمل‌ها می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند و فعالیت گروه‌های شغلی سه و چهار مانند تالار‌ها، استخر‌ها و قهوه خانه که محل تجمع هستند، ممنوع است.

اگر مردم جدی نگیرند با دورهمی‌ها در شب یلدا به طور حتم تمام دستاوردهایمان از بین خواهد رفت چرا که ۵۱ درصد علت ابتلا و انتقال زنجیره کرونا در دورهمی‌هاست.

اگر مردم رعایت نکنند شاهد قرمز شدن تهران و سایر شهر‌ها خواهیم بود و باید دوباره محدودیت‌ها را اعمال کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.