تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 آذر 1399 - 14:46
کد خبر : 82446

۱۷۱ بیمار کرونا در تالش شناسایی شد

۱۷۱ بیمار کرونا در تالش شناسایی شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ سرپرست شبکه بهداشت و درمان تالش گفت: ۱۵ هزار و ۸۴ نفر در طرح شهید سردار سلیمانی غربالگری شدند و از بین آنها ۱۷۱ بیمار مبتلا به ویروس کرونا شناسایی و به پزشک معرفی شدند. بختیار حیدرنیا عصر چهارشنبه با اشاره به وضعیت قرمز تالش از نظر کرونا، گفت: امروز

جارستان به نقل از ایرنا؛ سرپرست شبکه بهداشت و درمان تالش گفت: ۱۵ هزار و ۸۴ نفر در طرح شهید سردار سلیمانی غربالگری شدند و از بین آنها ۱۷۱ بیمار مبتلا به ویروس کرونا شناسایی و به پزشک معرفی شدند.

بختیار حیدرنیا عصر چهارشنبه با اشاره به وضعیت قرمز تالش از نظر کرونا، گفت: امروز با تلاش گروه های بهداشت، هلال احمر و بسیج ۱۵ هزار و ۸۴ نفر در قالب چهار هزار و ۱۹ خانوار غربالگری شدند و ۱۸۷ بیمار مشکوک به کرونا شناسایی و از بین آنها ۱۷۱ نفر به پزشک معرفی شدند.
وی با اشاره به نزدیکی شب یلدا از مردم خواست از برگزاری دورهمی خودداری کنند و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، زدن ماسک و خود مراقبتی از ویروس کرونا مصون باشند.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان تالش گفت: از آغاز طرح غربالگری حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان ۱۲۵ هزار و ۹۷۹ نفر در قالب ۳۴ هزار و ۹۰۲ خانوار غربالگری و هزار و ۴۵۸ بیمار مشکوک به کرونا به پزشک ارجاع شده اند.
حیدرنیا افزود: از آغاز طرح تشدید نظارت های بهداشتی بر اصناف با هدف کنترل و مهار بیماری کووید ۱۹، بازرسان شبکه بهداشت و درمان تالش با همکاری اصناف و اداره اماکن عمومی، ۲ هزار و ۳۶۵ بار از اصناف بازدید و به ۳۵۴ واحد صنفی متخلف بهداشتی اخطار صادر و۱۲۱ واحد را پلمب کرده اند.

شیوع ویروس کرونا جهان را درگیر خود کرده و در همه کشورها خسارات جانی و مالی بر جا گذاشته و رعایت پروتکل های بهداشتی بهترین روش مقابله با این بیماری اعلام شده است.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.