تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آذر 1399 - 18:05
کد خبر : 82339

در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تأکید شد؛ تکلیف استاندار به دستگاه‌ها برای تحقق اشتغال تعهد شده/ ضرورت شتاب در معرفی واحدهای متقاضی دریافت تسهیلات به بانک‌ها / طولانی شدن روند بررسی پرونده‌ها منجر به هدررفت فرصت‌های اشتغال و تولید نشود

در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تأکید شد؛ تکلیف استاندار به دستگاه‌ها برای تحقق اشتغال تعهد شده/ ضرورت شتاب در معرفی واحدهای متقاضی دریافت تسهیلات به بانک‌ها / طولانی شدن روند بررسی پرونده‌ها منجر به هدررفت فرصت‌های اشتغال و تولید نشود

جارستان: استاندار گیلان دستگاه‌ها را مکلف کرد که برای تحقق اشتغال تعهد شده، اهتمام جدی ورزند و گفت: در معرفی واحدهای متقاضی دریافت تسهیلات به بانک‌ها باید شتاب صورت گیرد تا طولانی شدن روند بررسی پرونده‌ها ، منجر به هدررفت فرصت‌های اشتغال و تولید نشود. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر ارسلان زارع عصر

جارستان: استاندار گیلان دستگاه‌ها را مکلف کرد که برای تحقق اشتغال تعهد شده، اهتمام جدی ورزند و گفت: در معرفی واحدهای متقاضی دریافت تسهیلات به بانک‌ها باید شتاب صورت گیرد تا طولانی شدن روند بررسی پرونده‌ها ، منجر به هدررفت فرصت‌های اشتغال و تولید نشود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر ارسلان زارع عصر امروز (چهارشنبه) در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به اینکه گیلان از نظر تعداد تسهیلات پرداختی رونق تولید در سال‌جاری رتبه هفتم کشوری را به خود اختصاص داده ، بر لزوم تسریع دستگاه های اجرایی در معرفی واحدهای متقاضی دریافت این تسهیلات به بانک‌ها تاکید کرد.

وی میزان تسهیلات پرداختی رونق تولید در سال‌جاری را حدود ۶۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بانک ها باید در پرداخت تسهیلات به واحدهای متقاضی روند سریع‌تری را دنبال کنند تا توسعه کسب و کار و افزایش ظرفیت اشتغال در استان محقق شود.

وی بر لزوم شتاب در روند استعلام ها و نیز بررسی اسناد و مدارک تولیدکنندگان از سوی دستگاه های اجرایی و بانک ها تاکید کرد و ادامه داد: نباید طولانی شدن روند بررسی پرونده‌ها ، منجر به هدررفت فرصت‌های اشتغال و تولید شود.

دکتر زارع خاطرنشان کرد: نسبت مصارف به منابع از جمله مسائل مهمی است که بانک‌های استان باید به آن توجه داشته باشند.

استاندار گیلان با اشاره به کارکردهای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در جهت بهبود فضای کسب و کار و تحقق راهبرد اقتصاد مقاومتی بیان کرد: بسیاری از پروژه های بررسی شده در این کارگروه ، از جمله پروژه های اقتصاد مقاومتی هستند.

وی همچنین با تأکید بر ضرورت پیگیری روزانه پرونده های مرتبط با دریافت تسهیلات توسط کارشناسان دستگاه های اجرایی افزود: باید اهتمام لازم صورت گیرد تا اشتغال تعهدشده در استان، محقق شود.

در این نشست گزارش عملکرد بانک صادرات استان درخصوص تفاهم نامه موضوع پرداخت تسهیلات و نیز مشکلات چهار واحد تولیدی استان مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.