تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1399 - 18:44
کد خبر : 81865

معاون صنایع دستی استان گیلان خبر داد: ثبت نام در اولین دوره نمایشگاه ملی مجازی صنایع و هنرهای سنتی

معاون صنایع دستی استان گیلان خبر داد: ثبت نام در اولین دوره نمایشگاه ملی مجازی صنایع و هنرهای سنتی

جارستان به نقل از ایلنا؛معاون صنایع دستی استان گیلان از فعالیت ۱۵ هنرمند گیلانی در نمایشگاه ملی مجازی صنایع دستی و هنرهای سنتی خبر داد. فرزاد رشیدی با اعلام این خبر افزود: امسال و به دلیل شیوع بیماری ویروسی کرونا، نمایشگاه ملی صنایع دستی و هنر های سنتی به صورت مجازی برگزار می‌شود که این

جارستان به نقل از ایلنا؛معاون صنایع دستی استان گیلان از فعالیت ۱۵ هنرمند گیلانی در نمایشگاه ملی مجازی صنایع دستی و هنرهای سنتی خبر داد.

فرزاد رشیدی با اعلام این خبر افزود: امسال و به دلیل شیوع بیماری ویروسی کرونا، نمایشگاه ملی صنایع دستی و هنر های سنتی به صورت مجازی برگزار می‌شود که این مساله رویدادی نوین در تاریخ برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی و هنرهای سنتی محسوب می شود.

وی در ادامه اظهار کرد: برای برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی به صورت مجازی سامانه‌ ای طراحی شده که هنرمندان به تفکیک هر استان در آن ثبت نام به عمل آورده و پس از ارزیابی های کارشناسی محصولات تولید شده از سوی معاونت صنایع دستی اداره کل و تایید نهایی، امکان نمایش و فروش آثار و محصولات در این بستر مجازی برای هنرمندان فراهم خواهد شد.

شایان ذکر است هنرمندان و تولید کنندگان صنایع دستی برای ثبت نام و حضور رایگان در نمایشگاه ملی مجازی صنایع دستی و هنرهای سنتی میتوانند به نشانی https://www.tafrihati.com مراجعه نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.