تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1399 - 23:08
کد خبر : 81364

بازدید سرزده فرماندار رشت از ادارات در راستای نظارت بر نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی

بازدید سرزده فرماندار رشت از ادارات در راستای نظارت بر نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی

جارستان: فرماندار رشت در بازدید سرزده از ادارات و بانک ها، چگونگی رعایت پروتکل های بهداشتی در این ادارات را بررسی کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ مهندس علی فتح اللهی در راستای بررسی چگونگی رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح ادارات مرکز استان، به صورت سرزده از برخی ادارات و بانک

جارستان: فرماندار رشت در بازدید سرزده از ادارات و بانک ها، چگونگی رعایت پروتکل های بهداشتی در این ادارات را بررسی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ مهندس علی فتح اللهی در راستای بررسی چگونگی رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح ادارات مرکز استان، به صورت سرزده از برخی ادارات و بانک های سطح رشت بازدید کرد.

فرماندار رشت در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار صدا و سیمای مرکز گیلان با تاکید بر لزوم رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در سطح ادارات و بانک های شهرستان، گفت: در همین راستا ۵تیم بازرسی ستاد مقابله با کرونا به صورت سرزده از ادارات شهرستان رشت بازدید و ضعف های موجود‌ شناسایی و تذکر داده می شود.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات ادارات و دستگاه های خدمات رسانی مانند آب، برق، گاز و پست در شرایط قرمز کرونایی همچنان ادامه دارد، افزود: تداوم ارائه خدمات مشروط به رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.