تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 آذر 1399 - 23:31
کد خبر : 80602

فرماندار: مدیران از نقاط حادثه خیز، اطلاع کامل داشته باشند

فرماندار: مدیران از نقاط حادثه خیز، اطلاع کامل داشته باشند

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرماندار رضوانشهر گفت: اطلاع کامل مدیران از نقاط حادثه خیز این شهرستان در شرایط بحرانی، در پیشگیری و مدیریت اوضاع برای پیشگیری از بروز حوادث بسیار موثر است. محمود قاسمی پنجشنبه شب در جلسه فوق العاده ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران رضوانشهر اظهار داشت: اطلاع کامل

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرماندار رضوانشهر گفت: اطلاع کامل مدیران از نقاط حادثه خیز این شهرستان در شرایط بحرانی، در پیشگیری و مدیریت اوضاع برای پیشگیری از بروز حوادث بسیار موثر است.

محمود قاسمی پنجشنبه شب در جلسه فوق العاده ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران رضوانشهر اظهار داشت: اطلاع کامل مدیران از نقاط حادثه خیز این شهرستان در شرایط بحرانی، در پیشگیری و مدیریت اوضاع برای بروز حوادث بسیار موثر است.

وی با اشاره به در پیش بودن فصل سرما و بارندگی افزود: دهیاران در سطح روستاهای شهرستان باید همواره پای کار باشند و مسائل و مشکلات مردم را به بخشداران مرکزی و پره سر منعکس کنند.

فرماندار رضوانشهر در ادامه با انتقاد از توزیع برق پره سر گفت: ۲ روز پیش حدود ۳ ساعت برق پره سر قطع شد و اعتراض مردم این مناطق را در پی داشت و این موضوع موجب نگرانی ما شده است و آسیب پذیری زیر ساخت برق در سرمای زمستان محتمل است و باید راهکار مناسبی برای این امر پیدا کنیم.

همچنین در این نشست رئیس اداره گاز رضوانشهر نیز گفت: در مواقع بحران و سرمای شدید، گاز مشترکان پر مصرف و واحد های بزرگ صنعتی اعم از نیروگاه برق سیکل ترکیبی پره سر و شرکت چوکای رضوانشهر را قطع خواهیم کرد تا خانه های مردم گرم باشد.

مهرداد گنجی پور افزود: همیشه تأمین گاز مردم برای ما اولویت اول است و تمام سعی و تلاش خودمان را معطوف به همین امر خواهیم کرد تا مردم با مشکل قطعی گاز مواجه نشوند.

رئیس اداره گاز رضوانشهر افزود: این شهرستان با توجه به قرار گرفتن در حاشیه خط اصلی انتقال گاز و وجود چندین ایستگاه تقویت کننده، گاز، بخش های وسیعی از بندر انزلی، مناطق شمال رشت، ماسال و شاندرمن را نیز تأمین می کند.

همچنین رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان رضوانشهر در این نشست از قطع آب چندین خانوار روستایی در سطح بخش پره سر خبر داد.

بهزاد نوربخش افزود: بدلیل افت فشار و بروز مشکلات فنی، هم اکنون بیش از ۵۰ خانوار روستایی بخش پره سر این شهرستان آب شرب ندارند.

وی گفت: آب آشامیدنی ساکنان روستاهای مرتفع پره سر، اعم از صیقل سرا، آب ویار و مازوپشت، چندین روز است که قطع می باشد و برای رفع این مشکل نیاز جدی به دیزل ژنراتور است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا در رضوانشهر، نیز در این جلسه خواستار همکاری شهروندان در اجرای طرح مقابله با کرونا با تیم های بسیج جامع پزشکی شهرستان شد و بیان کرد: ۵۳ گروه سه نفره پزشکی این مأموریت را در سطح مناطق مختلف رضوانشهر و پره سر بر عهده دارند و از مردم عزیز درخواست همکاری با این عزیزان دارم.

قاسمی تاکید کرد: کلیه مدیران دستگاه های اجرایی، شهرداران، دهیاران و شوراهای اسلامی این شهرستان ضمن اطلاع رسانی، همکاری لازم را در اجرای این طرح غربالگری خانوارها با بسیج جامع پزشکی داشته باشند.

وی در ادامه از مردم به خاطر همکاری های لازم در جهت اجرای دستورالعمل های بهداشتی تشکر نمود و افزود: گرچه نمی توان همه سختی های مردم را جبران نمود، اما دولت تدبیر و امید تمام توان خود را در جهت معیشت مردم بکار گرفته است.

شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲۰ روستا در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.