تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 آذر 1399 - 11:57
کد خبر : 80498

انتصاب بدون تشریفات قانونی سرپرست شرکت توزیع برق گیلان و توقف برگزاری معارفه به دستور وزیر نیرو / شایسته گزینی هایی که رنگ می بازد

انتصاب بدون تشریفات قانونی سرپرست شرکت توزیع برق گیلان و توقف برگزاری معارفه به دستور وزیر نیرو / شایسته گزینی هایی که رنگ می بازد

جارستان: به دستور وزیر نیرو ، اجرای مراسم معارفه عجیب سرپرست شرکت توزیع برق استان متوقف شده است. بامداد امروز درحالی حکم سرپرست جدید شرکت توزیع برق گیلان در شماری از رسانه های استان به استناد مصوبه هیئت مدیره این شرکت انتشار یافت که بر اساس شنیده ها ، صدور این حکم بدون انجام تشریفات

جارستان: به دستور وزیر نیرو ، اجرای مراسم معارفه عجیب سرپرست شرکت توزیع برق استان متوقف شده است.

بامداد امروز درحالی حکم سرپرست جدید شرکت توزیع برق گیلان در شماری از رسانه های استان به استناد مصوبه هیئت مدیره این شرکت انتشار یافت که بر اساس شنیده ها ، صدور این حکم بدون انجام تشریفات قانونی، بدون مصوبه هییت مدیره و اخذ استعلام های لازم در مراجع امنیتی، توسط شرکت توانیر انجام شده و بر این مبنا به دستور وزیر نیرو ، برای بررسی های بیشتر متوقف شده است.

محمداسماعیل هنرمند بر اساس فرآیند شایسته گزینی ابداع شده وزیر نیرو به مدیرعاملی توزیع نیروی برق گیلان منصوب شده بود.

از طرفی دیگر شنیده ها حاکی‌ست هیچ کدام از اعضای هیئت مدیره شرکت توزیع برق گیلان ضمن اظهار بی اطلاعی، انجام مصوبه برکناری مدیرعامل را تایید نمی کنند.

طالبی و بوستانی هرکدام با ۳۸ سال سابقه، از بازنشستگان هیات مدیره است که همچنان در توزیع برق گیلان فعالیت می‌کنند!

همایون حائری زاده معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با غلامعلی رخشانی مهر معاونت هماهنگی توزیع توانیر در اسفندماه ۹۸ به گیلان آمدند و هنرمند را که معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق گیلان بود ، به جای جمشید طالبی که ۱۵ سال مدیریت توزیع این استان را برعهده داشت، معرفی کردند.

محمداسماعیل هنرمند تلاش های زیادی برای جذب تسهیلات بانکی به‌منظور بهسازی شبکه توزیع انجام داد و شهریورماه امسال هم شبکه سه هزار کیلومتری کابل خود نگهدار را در رشت اجرا کرد.
وی امروز (پنجشنبه) نیز با استناد به تصاویر انتشاریافته، در جلسه اقتصاد مقاومتی استان که به ریاست استاندار گیلان در استانداری گیلان برگزار شد، حضور یافت.

چند روز قبل‌تر نیز مدیرعامل توزیع برق استان بوشهر که خرداد سال گذشته برای مدیرعاملی توزیع این استان شایسته تشخیص داده شده بود، از سمتش استعفایش دادند تا رکوردی جدید در سرعت تن دادن به فشار‌های سیاسی برجای گذاشته شود!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.