تاریخ انتشار : یکشنبه 2 آذر 1399 - 11:38
کد خبر : 79892

کارگاه شن و ماسه و تولید آسفالت در آستانه اشرفیه پلمب شد

کارگاه شن و ماسه و تولید آسفالت در آستانه اشرفیه پلمب شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ رییس جهاد کشاورزی آستانه اشرفیه از پلمب یک کارگاه شن و ماسه و تولید آسفالت در منطقه کیسم بخش مرکزی این شهرستان خبر داد. مسعود امیربنده ای با اشاره به اینکه پلمپ این کارگاه روز گذشته بر اساس اجرای بند ۳ مصوبات کمیته حفاظت و صیانت از اراضی ملی شهرستان

جارستان به نقل از ایرنا؛ رییس جهاد کشاورزی آستانه اشرفیه از پلمب یک کارگاه شن و ماسه و تولید آسفالت در منطقه کیسم بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

مسعود امیربنده ای با اشاره به اینکه پلمپ این کارگاه روز گذشته بر اساس اجرای بند ۳ مصوبات کمیته حفاظت و صیانت از اراضی ملی شهرستان و با دستور مقام قضایی صورت گرفته افزود: همچنین کلیه فعالیت های این شرکت و واحدهای وابسته با آن تا اطلاع ثانوی متوقف شده است.

وی با بیان اینکه بر همین اساس دیوار جنب این کارخانه شن و ماسه نیز به طول ۱۵۰ متر در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها به دستور مقام قضایی قلع و قمع شده افزود: تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی ، برداشت غیر مجاز شن و ماسه ، دیوار کشی غیر مجاز از جمله تخلفات این کارخانه شن و ماسه بوده است.

به گفته امیربنده ای قلع و قمع مستحدثات تغییر کاربری داده شده و پلمب این کارخانه شن و ماسه با حضور بازپرس ، رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت و نیروی های انتظامی انجام شد.

وی در ادامه برخورد با هرگونه تغییر غیر مجاز اراضی کشاورزی را از سیاست های جهاد کشاورزی عنوان و تصریح کرد : شهرستان آستانه اشرفیه دارای بیش از ۲۹ هزار هکتار از اراضی کشاورزی چون برنج ، بادام زمینی ، صیفی جات ، باغ ها است.

این شهرستان در شرق استان گیلان با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستا و حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.