تاریخ انتشار : جمعه 30 آبان 1399 - 20:26
کد خبر : 79662

محدودیت های کرونایی ، به مدت ۲ هفته

محدودیت های کرونایی ، به مدت ۲ هفته

جارستان‌ به نقل از صدا و سیما؛ فرماندار رشت با قرمز اعلام کردن مرکز استان ، اعمال محدودیتهای کرونایی را از فردا تا ۲ هفته ی پیش رو تشریح کرد. علی فتح اللهی امروز به خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت : در حال حاضر وضعیت مرکز استان به لحاظ شیوع بیماری کرونا قرمز است و از

جارستان‌ به نقل از صدا و سیما؛ فرماندار رشت با قرمز اعلام کردن مرکز استان ، اعمال محدودیتهای کرونایی را از فردا تا ۲ هفته ی پیش رو تشریح کرد.

علی فتح اللهی امروز به خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت : در حال حاضر وضعیت مرکز استان به لحاظ شیوع بیماری کرونا قرمز است و از فردا تا نیمه ی آذر فعالیت مجموعه ی گروه های شغلی رده ۲، ۳ و ۴ در طول شبانه روز تعطیل خواهد بود.

فرماندار رشت افزود : مجموعه ی دستگاههای اجرایی و ادارات دولتی شهرستان رشت به جز مراکز خدمات رسان باید با یک سوم نیروهای خود به ارایه ی خدمت بپردازند و نحوه ی مدیریت این نیروها برای حاضر شدن در محل کار با مدیران واحدها خواهد بود.

وی همچنین تردد هرگونه وسایل نقلیه شخصی در جاده های منتهی به مرکز استان را ممنوع اعلام کرد و افزود : طبق تصمیم ستاد استانی کرونا خودروهای شخصی شهرستان های زرد ، نارنجی و قرمز استان نمی توانند در بین این شهرها تردد کنند.

طبق آخرین آمارهای اعلام شده در حال حاضر شهرستان های رشت و رودبار در وضعیت قرمز کرونایی هستند و شرایط شهرستان های تالش ، آستارا ، سیاهکل ، لنگرود و ماسال نارنجی ست و بقیه ی شهرستان های گیلان نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.