تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 آبان 1399 - 14:16
کد خبر : 79522

کادر درمان برای اهدای خون به میدان می آیند

کادر درمان برای اهدای خون به میدان می آیند

جارستان: در پی اعلام کمبود ذخایر خونی در گیلان، حضور داوطلبانه جمعی از کارکنان بیمارستان پورسینا در سازمان انتقال خون و انجام اقدام حسنه اهدای خون، برگی دیگر از افتخار خدمت برای مدافعان سلامت را رقم زد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛ پس از اعلام سازمان انتقال خون استان گیلان

جارستان: در پی اعلام کمبود ذخایر خونی در گیلان، حضور داوطلبانه جمعی از کارکنان بیمارستان پورسینا در سازمان انتقال خون و انجام اقدام حسنه اهدای خون، برگی دیگر از افتخار خدمت برای مدافعان سلامت را رقم زد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛ پس از اعلام سازمان انتقال خون استان گیلان مبنی بر کاهش ذخایر خون و فراوردهای خونی، جمعی از کارکنان مرکز دانشگاهی پورسینا طی اقدامی خداپسندانه با حضور در سازمان انتقال خون، خون خود را اهدا کردند.

دکتر بابک پاکدل- مدیر کل انتقال خون استان گیلان ضمن قدردانی از اقدام حسنه کارکنان مرکز پورسینا اظهار داشت؛  پیشرفت حاصل در خصوص درمان بیماری ها و افزایش طول عمر برای مبتلایان به تالاسمی و بیماران سرطانی، افزایش اعمال جراحی مانند جراحی قلب و … به طبع افزایش مصرف خون را به همراه دارد .

وی خاطرنشان کرد؛ پروتکل های بهداشتی در مرکز و پایگاه های اهدای خون کاملا رعایت شده و داوطلبان در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

گفتنی است؛ دکتر سیروس امیرعلوی رئیس مرکز آموزشی درمانی پورسینا نیز در این حرکت خداپسندانه حضور داشت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.