تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1399 - 13:20
کد خبر : 78802

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان: آمپول K برای بیماران بیمارستانی تجویز می شود

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان: آمپول K برای بیماران بیمارستانی تجویز می شود

جارستان/ایسنا/گیلان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر اینکه سهمیه بندی خاصی برای آمپول K در استان وجود ندارد گفت: این دارو زیر نظر و تشخیص پزشک برای بیمارانی که نیاز به این دارو دارند در بیمارستان تجویز می شود. سرودی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به کمبود آمپول ویتامین k

جارستان/ایسنا/گیلان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر اینکه سهمیه بندی خاصی برای آمپول K در استان وجود ندارد گفت: این دارو زیر نظر و تشخیص پزشک برای بیمارانی که نیاز به این دارو دارند در بیمارستان تجویز می شود.

سرودی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به کمبود آمپول ویتامین k اظهار کرد: مصرف بهینه آمپول K در مراکز بیمارستانی در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی گیلان قرار دارد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصریح کرد: آمپول Kداروی بیمارستانی است و در بیمارستان تجویز می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه سهمیه بندی خاصی برای آمپول K در استان وجود ندارد گفت: این دارو زیر نظر و تشخیص پزشک برای بیمارانی که نیاز به این دارو دارند در بیمارستان تجویز می شود.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه ویتامین K یک ماده مغذی است و برای حفظ رگ‌های خونی سالم بسیار مهم است افزود: پروتئین‌های موجود در بافت عروقی به ویتامین K نیاز دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.