تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 آبان 1399 - 16:34
کد خبر : 78553

درگذشت مصطفی سهرابی بر اثر کرونا

درگذشت مصطفی سهرابی بر اثر کرونا

مصطفی سهرابی، هنرمند پیشکسوت نقاش در پی ابتلا به کرونا شامگاه چهارشنبه (۲۱ آبان‌ماه) در سن ۸۴سالگی درگذشت. جارستان،منیر دارایی، رئیس سابق موزه هنرهای ملی و از دوستان زنده‌یاد مصطفی سهرابی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: استاد مصطفی سهرابی، هنرمند مینیاتوریست، خوشنویس و عکاس و از شاگردان خوب استاد بهزاد، چهارشنبه

مصطفی سهرابی، هنرمند پیشکسوت نقاش در پی ابتلا به کرونا شامگاه چهارشنبه (۲۱ آبان‌ماه) در سن ۸۴سالگی درگذشت.

جارستان،منیر دارایی، رئیس سابق موزه هنرهای ملی و از دوستان زنده‌یاد مصطفی سهرابی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: استاد مصطفی سهرابی، هنرمند مینیاتوریست، خوشنویس و عکاس و از شاگردان خوب استاد بهزاد، چهارشنبه (۲۱ آبان‌ماه) بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان امام خمینی فوت شدند.

او بیان کرد: سبک کاری استاد سهرابی بسیار به استاد بهزاد نزدیک بود و از نظر اخلاقی نیز به ایشان شباهت داشتند. همان‌طور که می‌دانید استاد بهزاد را به دلیل استفاده از ترکیب رنگ‌های خاص به عنوان خدای رنگ می‌شناسند. آقای سهرابی نیز در این سال‌ها در زمینه طراحی و رنگ‌آمیزی بسیار به استاد بهزاد نزدیک بودند.

دارایی همچنین با تشکر از کادر درمان بیمارستان امام خمینی گفت که جزئیات برگزاری مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد مصطفی سهرابی متعاقبا اعلام می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.