تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 - 23:37
کد خبر : 78050

۲ واحد تولیدی متخلف در عرضه روغن گیلان نقره داغ شدند

۲ واحد تولیدی متخلف در عرضه روغن گیلان نقره داغ شدند

جارستان به نقل از ایرنا؛ سرپرست معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از تشکیل پرونده به ارزش ریالی ۱۰ میلیارد تومان برای دو واحد تولیدی متخلف در عرضه روغن در استان خبر داد. مهدی نقدی شنبه شب افزود: براساس بررسی های انجام شده ۲ واحد تولیدی

جارستان به نقل از ایرنا؛ سرپرست معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از تشکیل پرونده به ارزش ریالی ۱۰ میلیارد تومان برای دو واحد تولیدی متخلف در عرضه روغن در استان خبر داد.

مهدی نقدی شنبه شب افزود: براساس بررسی های انجام شده ۲ واحد تولیدی مصرفی روغن خوراکی که یکی مربوط به گیلان و دیگری مازندران است و سهمیه تعیین شده روغن مصرفی ماه های رمضان و محرم و صفر استان را که به میزان ۹۴۷ تن بود به جای عرضه در استان گیلان در سایر استانها بفروش رساندند.

وی اظهار کرد: براساس قانون با محرز شدن این تخلف برای هر دو واحد تولیدی پرونده تخلفی به ارزش ۱۰ میلیارد تومان تشکیل و برای تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی تصریح کرد: واحد تولیدی گیلان ۷۲۵ تن و واحد تولیدی مازندران ۲۲۲ تن از سهمیه گیلان را در استان های دیگر عرضه کردند که منتظریم تا با دستور ستاد تنظیم بازار حدود یک میلیون بطری یک لیتری این روغن های خوراکی به چرخه مصرف مردم بازگردد.

گیلان علاوه بر اختصاص سهمیه کشوری برای تامین روغن مورد نیاز مردم استان، دارای دو واحد صنعتی تولید روغن خوراکی است که بر اساس دستور استاندار نخست باید نیاز مردم استان را تامین کرده و مازاد آن را بدون تغییر قیمتی می توانند به استان های دیگر ارسال نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.