تاریخ انتشار : جمعه 16 آبان 1399 - 17:13
کد خبر : 77923

خانه هلال مطبوعات و رسانه گیلان گشایش یافت

خانه هلال مطبوعات و رسانه گیلان گشایش یافت

جارستان به نقل از ایرنا؛ خانه هلال مطبوعات و رسانه گیلان امروز پنجشنبه در رشت افتتاح شد. مدیرعامل هلال احمر استان گیلان در مراسم تاسیس خانه هلال مطبوعات و رسانه ضمن تقدیر از تلاش اصحاب رسانه گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه از جنس امدادگران هلال احمر هستند، آنان در حوادث و اتفاقات جان خود را

جارستان به نقل از ایرنا؛ خانه هلال مطبوعات و رسانه گیلان امروز پنجشنبه در رشت افتتاح شد.

مدیرعامل هلال احمر استان گیلان در مراسم تاسیس خانه هلال مطبوعات و رسانه ضمن تقدیر از تلاش اصحاب رسانه گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه از جنس امدادگران هلال احمر هستند، آنان در حوادث و اتفاقات جان خود را به خطر می اندازند تا آگاهی را به جامعه هدیه کنند.

سیاوش غلامی سرمایه هلال احمر را اعتماد مردمی عنوان و تصریح کرد: جمعیت هلال احمر متعلق به آحاد مردم است و امدادگران صرف نظر از هرگونه نگرش و براساس آموزه های دینی، کمک رسانی را سرلوحه خود قرار داده اند.

وی اظهار داشت: خانه‌های هلال با هدف توانمند سازی جامعه و مکانی برای گسترش آموزش‌های امدادی و نفوذ میان مردم و پاسخگویی در زمان حوادث و بلایا راه‌اندازی شده است.

مدیر عامل هلال احمر گیلان خاطر نشان کرد: توانمندسازی اعضاء در محلات شهری و روستایی در حوزه‌های دانش، نگرش و مهارت از سیاست‌ های جمعیت هلال‌احمر در قالب طرح تشکیل و راه‌اندازی خانه‌های هلال است.

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان نیز در این مراسم با اشاره به تعدد رسانه های استان گفت: گیلان دارای تعدد رسانه در زمینه مکتوب و مجازی هستند و جامعه رسانه ای گیلان در سطح کشور فعال و پویا شناخته شده است.

کریم خرسندی با تشریح عملکرد رسانه های گیلان در دوران اوج شیوع کرونا در روزهای نخست در استان افزود: فعالیت رسانه های گیلان در این ایام به جهت اطلاع رسانی و آگاهی رسانی به مردم این مهم را آشکار کرد که رسانه ها نقش حائز اهمیتی در تنویر افکار عمومی دارند و می توانند موجب پیشگیری از رخدادها و رویدادها با بهره گیری از قلم و انعکاس مطالب و اخبار شوند.

وی با اشاره به تعامل خوب رسانه های گیلان با جمعیت هلال احمر گیلان خاطر نشان کرد: همانگونه که جمعیت هلال احمر گیلان همواره در بحران ها با سرعت و شتاب مثال زدنی برای یاری به هموطنان در پای کار هستند اصحاب رسانه نیز با عنوان خبرنگاران و عکاسان بحران در انعکاس این زحمات جمعیت هلال احمر داوطلبانه حضور دارند و خبررسانی می کنند.

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان ضمن ابراز خشنودی از تشکیل خانه هلال مطبوعات و رسانه اظهار امیدواری کرد که تشکیل این خانه در محل خانه مطبوعات گیلان موجب هم افزایی بیشتر اصحاب رسانه و جمعیت هلال احمر استان و کشور شود.

خانه هلال مطبوعات و رسانه با هدف تعامل بیشتر اصحاب رسانه با جمعیت هلال احمر گیلان در خانه مطبوعات گیلان افتتاح شد.

افزون بر ٣٩٠ خانه هلال در استان گیلان فعال است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.