تاریخ انتشار : دوشنبه 12 آبان 1399 - 17:36
کد خبر : 77538

دقیقی سرپرست بیمه ملت شمال کشور: بیمه ملت توانسته است با کسب توانگری مالی سطح یک بیمه مرکزی در بین شرکتهای بیمه ای کشور، در صدر تمامی شرکتها قرار گرفته و از این جایگاه توانسته قرارداد های بزرگی را با مراکز بزرگ نظیر صندوق بازنشستگان کشور و صندوق بازنشستگان فولاد کشور و سایر مجموعه های کشوری و استانی منعقد نماید

دقیقی سرپرست بیمه ملت  شمال کشور: بیمه ملت توانسته است با کسب توانگری مالی سطح یک بیمه مرکزی در بین شرکتهای بیمه ای کشور، در صدر تمامی شرکتها قرار گرفته و از این جایگاه توانسته قرارداد های بزرگی را با مراکز بزرگ نظیر صندوق بازنشستگان کشور و صندوق بازنشستگان فولاد کشور و سایر مجموعه های کشوری و استانی منعقد نماید

به مناسبت سالروز تاسیس شرکت بیمه ملت، حسین دقیقی خداشهری سرپرست بیمه ملت شمال کشور در گفتگو با جارستان مطرح کرد؛بیمه ملت توانسته است با کسب توانگری مالی سطح یک بیمه مرکزی در بین شرکتهای بیمه ای کشور، در صدر تمامی شرکتها قرار گرفته و در این جایگاه توانسته قرارداد های بزرگی را با مراکز

به مناسبت سالروز تاسیس شرکت بیمه ملت، حسین دقیقی خداشهری سرپرست بیمه ملت شمال کشور در گفتگو با جارستان مطرح کرد؛
بیمه ملت توانسته است با کسب توانگری مالی سطح یک بیمه مرکزی در بین شرکتهای بیمه ای کشور، در صدر تمامی شرکتها قرار گرفته و در این جایگاه توانسته قرارداد های بزرگی را با مراکز بزرگ نظیر صندوق بازنشستگان کشور و صندوق بازنشستگان فولاد کشور و سایر مجموعه های کشوری و استانی منعقد نماید.

به گزارش سرویس اقتصادی جارستان دقیقی سرپرست بیمه ملت شمال کشور گفت:
بیمه ملت در ۱۲ آبان ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز نموده و شبکه فروش آن در سراسر کشور فعالیت دارد . این شرکت در تیر ماه ۹۷ شعبه خود را در مرکز استان گیلان تاسیس کرد.

وی افزود؛ هدایت استانهای گیلان، مازندران و قزوین را هم شعبه رشت برعهده داشته است و هم اکنون در استانهای مذکور بالغ بر ۱۲۰ نماینده حقیقی و حقوقی فعال مشغول به فعالیت می باشند.

درادامه سرپرست بیمه ملت شمال کشور گفت: بیمه ملت توانسته است با کسب توانگری مالی سطح یک بیمه مرکزی در بین شرکتهای بیمه ای کشور در صدر تمامی شرکتها قرار گرفته و از این جایگاه توانسته قرارداد های بزرگی را با مراکز بزرگ نظیر صندوق بازنشستگان کشور و صندوق بازنشستگان فولاد کشور و سایر مجموعه های کشوری و استانی منعقد و به کلیه آحاد مردم خدمات مناسبی را ارائه نموده و با همت همه پرسنل و نمایندگان خود در سال جهش تولید به زودی اتفاقات و خبرهای بزرگ و مهمی را رقم خواهد زد .

دقیقی هم چنین اظهارداشت ؛ لازم به ذکر است این شرکت در زمینه آموزش و بازآموزی مهارتهای کارکنان و نمایندگان خود یکی از برترین شرکتهای بیمه ای است که در بحث آموزش از ابتدای فعالیت و در زمان انتشار بیماری کرونا در بستر وب و بصورت آنلاین تمامی آموزش های لازم را به شبکه فروش خود ارائه و آنها را مورد ارزیابی قرار داده است.

وی در خاتمه افزود؛ این شرکت به جهت گسترش شبکه فروش خود آماده پذیرش نماینده در استانهای گیلان ، مازندران و قزوین می باشد. وعلاقه مندان به همکاری با این شرکت می توانند به سایت رسمی شرکت به آدرس www.melat.ir مراجعه و ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.