تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1395 - 18:58
کد خبر : 7700

تمام ۸۴۱ میلیون تومان کمک مالی شهرداری به سپیدرود خواهد رسید

تمام ۸۴۱ میلیون تومان کمک مالی شهرداری به سپیدرود خواهد رسید

به دلیل عضویت یکی از اعضای شورا در هیات مدیره داماش، مقرر شد کمک ۸۴۱میلیون تومانی پس از تصویب در صحن شورا، به تیم سپید رود رشت تعلق گیرد.

جارستان – تمام ۸۴۱ میلیون تومان کمک مالی شهرداری رشت به سپیدرود خواهد رسید.

به گزارش جارستان به نقل از حرف تازه ، در یکصد و سی و هفتمین جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت که به ریاست سید امیرحسین علوی ظهر بیست و هشتمین روز مهرماه تشکیل شد جزییات کمک مالی به داماش و سپیدرود مورد بررسی قرار گرفت.

نخستین لایحه ای که در این جلسه از سوی رئیس این کمیسیون مطرح شد، مربوط به حمایت مالی از دو تیم سپیدرود و داماش اختصاص داشت که شهرداری در آن خواستار اعطای کمک مالی به دو تیم در مجموع به مبلغ ۸۴۱ میلیون تومان بود.

علی بهارمست در این خصوص اعلام کرد:  با احتساب تمامی هزینه های بازی های داخل و خارج خانه این دو تیم فوتبال، در مجموع ۸۴۱ میلیون تومان کمک مالی به این دو تیم می تواند از سوی شهرداری صورت گیرد و مشکلات مالی دو تیم فوق را حل کند.

در ادامه فاطمه شیرزاد گفت : در صورتی که هر کدام از اعضای شورا یا شهرداری در مدیریت تیم های ورزشی مسئولیت داشته باشند، قانون اجازه دریافت این کمک ها را به این دو تیم نمی دهد و شورا و شهرداری نیز نمی توانند نسبت به حمایت مالی از تیم های ورزشی اقدام کنند.

حاجی پور با بیان اینکه موافق کمک کردن به دو تیم ریشه دار سپیدرود و داماش است افزود: این کمک باید در صورتی انجام شود که طبق قانون بوده و تخلف از بابت آن صورت نگیرد.

با این توضیحات، اعضای کمسیون برنامه و بودجه مصوب کردند که کمک مالی به مبلغ ۸۴۱ میلیون تومان که لایحه شهرداری بوده است در صورتی به این دو تیم تعلق می گیرد که هیچکدام از اعضای شورا و مدیران شهرداری در مدیریت این دو تیم عضویت نداشته باشند.

ولی با وجود عضویت یکی از اعضای شورا در هیات مدیره داماش، مقرر شد کمک ۸۴۱میلیون تومانی پس از تصویب در صحن شورا، به تیم سپید رود رشت تعلق گیرد.

منبع : روابط عمومی شورای اسلامی کلانشهر رشت

۱۲۳

 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.