تاریخ انتشار : شنبه 29 شهریور 1399 - 20:58
کد خبر : 73576

مدیرکل هواشناسی گیلان خبر داد؛ فعالیت سامانه بارشی در گیلان تا اواسط هفته

مدیرکل هواشناسی گیلان خبر داد؛ فعالیت سامانه بارشی در گیلان تا اواسط هفته

جارستان به نقل از ایسنا؛ مدیرکل هواشناسی گیلان، از کاهش سه تا شش درجه ای دمای هوای استان خبر داد و خاطرنشان کرد: به تناوب وزش باد، در برخی از نقاط بارندگی و رعد و برق تا اواسط هفته مورد انتظار است. محمد دادرس با بیان اینکه در حال حاضر آسمان گیلان صاف تا قسمتی ابری

جارستان به نقل از ایسنا؛ مدیرکل هواشناسی گیلان، از کاهش سه تا شش درجه ای دمای هوای استان خبر داد و خاطرنشان کرد: به تناوب وزش باد، در برخی از نقاط بارندگی و رعد و برق تا اواسط هفته مورد انتظار است.

محمد دادرس با بیان اینکه در حال حاضر آسمان گیلان صاف تا قسمتی ابری است، اظهار کرد: گرم ترین نقطه استان منجیل با دمای هوای ۳۲ درجه سلسیوس و خنک ترین نقطه استان ماسوله با دمای هوای ۲۶ درجه سلسیوس است.

وی بیشینه و کمینه دمای هوای رشت را به ترتیب ۲۹ و ۱۸ درجه سلسیوس دانست و افزود: تا ظهر امروز جو پایدار است، اما به تدریج از بعد از ظهر و شب با نفوذ سامانه ناپایدار به منطقه، روند افزایش ابر و کاهش نسبی دما اتفاق می افتد.

مدیرکل هواشناسی گیلان، از کاهش سه تا شش درجه ای دمای هوای استان خبر داد و خاطرنشان کرد: به تناوب وزش باد، در برخی از نقاط بارندگی و رعد و برق تا اواسط هفته مورد انتظار است.

دادرس، با بیان اینکه فعالیت این سامانه بارشی بیشتر نواحی غربی را تحت تاثیر قرار می دهد، اضافه کرد: از روز دوشنبه شاهد کاهش ناپایداری ها خواهیم بود.

وی آبگرفتگی منطقه ای، بالا آمدن آب رودخانه ها و رانش و لغزش را پیش بینی کرد و گفت: طی مدت مذکور ارتفاع موج دریا به دو متر می رسد و لذا برای فعالیت های مرتبط مناسب نیست.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.