تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهریور 1399 - 10:50
کد خبر : 72485

در اقدامی غیرقانونی چند تن از مدیران ایثارگر شهرداری رشت بازنشسته شدند!

در اقدامی غیرقانونی چند تن از مدیران ایثارگر شهرداری رشت بازنشسته شدند!

جارستان به نقل از خبرراست؛ شهردار رشت عملاً بدون توجه به قانون و احتمالاً برای کنار زدن گزینه‌های بعدی اعضای شورا برای جایگزینی وی اقدام به بازنشسته کردن برخی از نیروهای شهرداری رشت کرده است. چندی پیش شهردار رشت طی حکمی بازنشستگی چند تن از مدیران باسابقه شهرداری رشت را بازنشسته اعلام نمود. مدیرانی که

جارستان به نقل از خبرراست؛ شهردار رشت عملاً بدون توجه به قانون و احتمالاً برای کنار زدن گزینه‌های بعدی اعضای شورا برای جایگزینی وی اقدام به بازنشسته کردن برخی از نیروهای شهرداری رشت کرده است.

چندی پیش شهردار رشت طی حکمی بازنشستگی چند تن از مدیران باسابقه شهرداری رشت را بازنشسته اعلام نمود. مدیرانی که البته زمزمه‌هایی در خصوص تصدی آنان به‌عنوان سرپرست شهرداری رشت پس از دوران حاج محمدی به گوش می‌رسید.

این اقدام را شاید بتوان گامی برای کنار زدن برخی از رقبای شهردار رشت عنوان کرد تا اعضای شورا بر روی نام گزینه سرپرستی خود به اجماع لازم نرسند، اما این موضوع کمی عجولانه و خلاف قانون بوده است.

بنا بر قانون مصوب ۱۳۸۷/۷/۸ به استناد مفاد قانون اصلاح بند «الف» ماده «۱۰۳» قانون مدیریت خدمات کشوری و همچنین مفاد بند «ر» ماده «۸۷» قانون برنامه ششم توسعه صرفاً ایثارگران و همچنین رزمندگان موضوع قانون استفساریه جز (۶) بند (ث) ماده «۸۸» قانون برنامه ششم توسعه که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی باشند می‌توانند تا ۳۵ سال با در نظر گرفتن شرایط سنی کار از ۶۵ سال به خدمت خود ادامه دهند.

این یعنی شهردار رشت عملاً بدون توجه به قانون و احتمالاً برای کنار زدن گزینه‌های بعدی اعضای شورا برای جایگزینی وی اقدام به بازنشسته کردن برخی از نیروهای شهرداری رشت کرده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.