تاریخ انتشار : دوشنبه 10 شهریور 1399 - 17:23
کد خبر : 71705

فرماندار رشت: کاهش سن مصرف مواد مخدر نگران کننده است

فرماندار رشت: کاهش سن مصرف مواد مخدر نگران کننده است

جارستان: فرماندار شهرستان رشت گفت: سن مصرف مواد مخدر به سمت دانش آموزی ما را نگران می کند ، بنابراین باید از تمامی ظرفیت ها برای مبارزه با اعتیاد استفاده شود. علی فتح اللهی روز دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در فرمانداری افزود: نیروهای انتظامی در خط مقدم مبارزه با مواد

جارستان: فرماندار شهرستان رشت گفت: سن مصرف مواد مخدر به سمت دانش آموزی ما را نگران می کند ، بنابراین باید از تمامی ظرفیت ها برای مبارزه با اعتیاد استفاده شود.

علی فتح اللهی روز دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در فرمانداری افزود: نیروهای انتظامی در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر هستند برای مبارزه با مواد مخدر زحمات زیادی می کشند ضمن اینکه برای مبارزه این بلای خانمان سوز اشرافیت کامل دارند.

وی با بیان اینکه مواد مخدر و اعتیاد صلابت، ایمان و هر آنچه دیگر را خانواده دور می کند، اظهار داشت: ضرورت مبارزه با مواد مخدر که مخاطب خود را از رده های مختلف انتخاب می کند بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به تلاش های نیروی انتظامی برای مبارزه با مواد مخدر گفت: برای مبارزه با مواد مخدر اشرافیت کامل وجود دارد با اینحال تمامی دستگاه ها باید در این زمینه همکاری کنند .

فتح اللهی با تاکید بر ضرورت تقویت باورهای دینی خاطر نشان کرد: کمتر کسی وجود دارد که اهل نماز و روزه باشد اما دچار اعتیاد شود لذا تقویت باورهای دینی اهمیت بسزایی دارد.

فرماندار شهرستان رشت اظهار داشت: باید از ظرفیت رسانه ها، سمن ها و فضای مجازی برای فرهنگ سازی و پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر بهره گرفته شود.

شهرستان رشت در مرکز استان واقع شده که از شمال به دریای خزر و شهرستان انزلی، از جنوب به رودبار، از شرق به سیاهکل، لاهیجان، آستانه اشرفیه و از غرب به شهرستانهای صومعه سرا، فومن و شفت متصل می باشد و دارای یکهزار و ۴۲۷ کیلومتر مربع وسعت، ۶ بخش، ۷ شهر، ۱۸ دهستان و ۲۹۳ روستا و جمعیت ۹۸۱ هزار و ۴۴۵ نفر که ۶۹۸ هزار نفر شهری و بیش از ۲۲۰ هزار نفر روستایی به عبارت دیگر ۷۶ درصد جمعیت شهری و ۲۴ درصد روستایی است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.