تاریخ انتشار : جمعه 31 مرداد 1399 - 0:01
کد خبر : 70704

فرماندار رشت در بازدید از دو واحد تولیدی و خدماتی؛ رفع معضل بیکاری نیازمند بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی است

فرماندار رشت در بازدید از دو واحد تولیدی و خدماتی؛ رفع معضل بیکاری نیازمند بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی است

جارستان: فرماندار رشت با بیان اینکه هیچ دولتی به تنهایی قادر به حل مشکل بیکاری نیست، گفت: در این راستا نیازمند بهره گیری مناسب از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه گذاران هستیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ مهندس علی فتح اللهی  از واحد تولیدی نیمه اتوماتیک ماسک بهداشتی گیلان پارس و شرکت

جارستان: فرماندار رشت با بیان اینکه هیچ دولتی به تنهایی قادر به حل مشکل بیکاری نیست، گفت: در این راستا نیازمند بهره گیری مناسب از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه گذاران هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ مهندس علی فتح اللهی  از واحد تولیدی نیمه اتوماتیک ماسک بهداشتی گیلان پارس و شرکت مرکزی و واحد انبارداری فروشگاه های زنجیره ای هفت استان گیلان بازدید کرد.

فرماندار رشت در حاشیه این بازدید ها با تاکید بر لزوم حمایت جدی واحدهای تولیدی و خدماتی، گفت: هیچ دولتی به تنهایی قادر به رفع معضل بیکاری نخواهد بود و تنها در سایهحضور فعالانه شرکت های خصوصی  وکارآفرین، می توان به دنبال رفع بیکاری در سطح جامعه بود.

مهندس فتح اللهی با اعلام آمادگی جهت حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان، گفت: در راستای ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری، از همه ظرفیت های موجود جهت رفع مشکلات پیش روی بخش خصوصی و توسعه و گسترش واحدهای موفق استفاده می کنیم.

وی توجه به ارائه خدمات مطلوب به مشتریان از سوی واحدهای خدماتی را بسیار حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: در راستای مقابله با شیوع کرونا و  رعایت فاصله گذاری اجتماعی، باید راه اندازی فروشگاه های اینترنتی کالاها و خدمات به طور ویژه از سوی فروشگاه های زنجیره ای در دستور کار قرار گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.