تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 مرداد 1399 - 22:46
کد خبر : 70695

افتتاح ۲۳ طرح صنعتی طی هفته دولت در گیلان

افتتاح ۲۳ طرح صنعتی طی هفته دولت در گیلان

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: در هفته دولت ۲۳ طرح صنعتی کوچک و بزرگ در این استان افتتاح می شود. فرهاد دلق پوش روز پنجشنبه در نشست تجلیل برگزیدگان عرصه صنعت و معدن گیلان در رشت افزود: این طرح های صنعتی با مبلغ افزون بر ۸۴۸ میلیارد

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: در هفته دولت ۲۳ طرح صنعتی کوچک و بزرگ در این استان افتتاح می شود.

فرهاد دلق پوش روز پنجشنبه در نشست تجلیل برگزیدگان عرصه صنعت و معدن گیلان در رشت افزود: این طرح های صنعتی با مبلغ افزون بر ۸۴۸ میلیارد تومان با اشتغالزایی یک هزار و ۱۶۷ نفر طی هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی اظهار داشت: تا پایان سال جاری نیز ۱۷۰ واحد صنعتی با افزون بر یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان و با اشتغالزایی مستقیم حدود ۲ هزار نفر به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به ظرفیت های واحدهای صنعتی استان خاطر نشان کرد: رتبه قطب اول کشور در صنعت سلولزی را داریم، تنها تولید کننده کولر اسپیلت در گیلان هستیم، ۱۷ درصد نیاز داروهای حساس کشور در واحدهای تولیدی ما در این استان تولید می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: در این شرایط توانستیم نیازهای استان در بخش اقلام بهداشتی شامل موادضدعفونی و ماسک را تامین کنیم.

وی در ادامه افزود: ۱۸۰ واحد صنعتی نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی افزون بر ۷۰ درصد در دست داریم که با تکمیل آنها برای بیش از ۶ هزار نفر شغل ایجاد می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان خاطر نشان کرد: سال گذشته هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رفع موانع تولید در گیلان پرداخت شد.

دلق پوش بیان داشت: تلاشمان این است که ظرفیت ۲ هزار و ۹۴۸ واحد صنعتی فعال در استان گیلان را به حداکثر برسانیم.

در این مراسم صاحبان ۲۵ واحد صنعتی تجلیل شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.