تاریخ انتشار : دوشنبه 27 مرداد 1399 - 22:13
کد خبر : 70360

مصدومیت ۶ نفر در اثر برخورد پراید با گاردریل در محور امام زاده هاشم

مصدومیت ۶ نفر در اثر برخورد پراید با گاردریل در محور امام زاده هاشم

جارستان به نقل از ایسنا؛ رئیس اورژانس ۱۱۵ گیلان گفت: در اثر برخورد پراید و گاردریل در جاده امام زاده هاشم-رشت شش نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند. پیمان اسدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ساعت ۹:۴۰ امروز حادثه برخورد پراید و گاردریل به اورژانس گیلان اطلاع داده شد و سریعا تیم های اورژانس ۱۱۵ گیلان

جارستان به نقل از ایسنا؛ رئیس اورژانس ۱۱۵ گیلان گفت: در اثر برخورد پراید و گاردریل در جاده امام زاده هاشم-رشت شش نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

پیمان اسدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ساعت ۹:۴۰ امروز حادثه برخورد پراید و گاردریل به اورژانس گیلان اطلاع داده شد و سریعا تیم های اورژانس ۱۱۵ گیلان به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه بر اساس گزارش واصله از مرکز فرماندهی عملیات اورژانس گیلان، شش سرنشین خودرو پراید به شدت مصدوم شدند گفت: مصدومین توسط فوریت های پزشکی اقدامات درمانی پیش بیمارستانی دریافت کردند.

رئیس اورژانس ۱۱۵ گیلان ادامه داد: چهار مصدوم (دو کودک و دو زن) توسط تیم فوریت های پزشکی امام زاده هاشم و رستم آباد و دو مصدوم دیگر توسط نیروهای هلال احمر به بیمارستان پورسینای رشت انتقال یافتند.

اسدی در پایان خاطرنشان کرد: به مسافرینی که استان گیلان را برای سفر انتخاب می کنند توصیه می کنیم در طول سفر با سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.