تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 مرداد 1399 - 16:02
کد خبر : 69896

فرماندار لاهیجان: مطالبات رسانه ها در عملکرد مدیران تاثیرگذار است

فرماندار لاهیجان: مطالبات رسانه ها در عملکرد مدیران تاثیرگذار است

جارستان به نقل از ایرنا؛ سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان با اشاره به نقش مهم رسانه ها در جامعه و عملکرد موثر فعالان رسانه در حوزه های مختلف گفت: مطالبات رسانه ها در عملکرد و تصمیم گیری مدیران تاثیر مثبتی دارد. نوراله اکبری روز چهارشنبه در جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونای شهرستان لاهیجان

جارستان به نقل از ایرنا؛ سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان با اشاره به نقش مهم رسانه ها در جامعه و عملکرد موثر فعالان رسانه در حوزه های مختلف گفت: مطالبات رسانه ها در عملکرد و تصمیم گیری مدیران تاثیر مثبتی دارد.

نوراله اکبری روز چهارشنبه در جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونای شهرستان لاهیجان افزود: روسای ادارات موظفند روابط عمومی دستگاه اجرایی خود را مکلف کنند تا پاسخگوی سوالات و انتقادات مردم باشند.

سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان رسانه ها را زبان گویای مردم در جامعه دانست و اظهار داشت: اگر رسانه ها واسط بین مردم و حاکمیت باشند و حاکمیت صدای مردم را بشنود، بسیاری از معضلات پیش نمی آید.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به بیماری کرونا و اینکه همه ملزم به رعایت توصیه های پیشگیری از انتشار ویروس کرونا هستند، خاطر نشان کرد: با وجود تحریم های ظالمانه و کاهش درآمدهای نفتی، مردم تحت فشارهای معیشتی و اقتصادی هستند لذا اعمال محدودیت ها امکان پذیر نیست.

وی اضافه کرد: اگر محدودیت های کرونایی را بیشتر کنیم، وضعیت اقتصادی و گردش مالی با مشکلات روبرو می شود، از این رو تنها راه، نظارت بیشتر بر اجرای دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی است ضمن آنکه فقط نظارت‌ های دولتی کافی نیست بلکه همراهی و نظارت های مردمی باید افزایش یابد و از ظرفیت رسانه ها نیز استفاده شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان با بیان اینکه فرهنگ نقد پذیری را باید بیش از پیش در جامعه ارتقا دهیم، اظهار داشت: هر چند که موضوع اطلاع رسانی در مورد کرونا باید زودتر آغاز می شد اما در چند ماه اخیر، آگاهی بخشی توسط رسانه ها به خوبی انجام شده که این مهم باید تداوم داشته باشد.

شهرستان لاهیجان در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارد و جمعیتی بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر در آن ساکن است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.