تاریخ انتشار : دوشنبه 13 مرداد 1399 - 15:39
کد خبر : 69067

فرماندار رشت: کم کاری ادارات درخدمات دهی به مردم قابل قبول نیست

فرماندار رشت: کم کاری ادارات درخدمات دهی به مردم قابل قبول نیست

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرماندار رشت با اشاره به عدم وجود روشنایی در برخی مسیرها در این شهرستان گفت: کم کاری ادارات در ارتباط با حفظ جان مردم قابل قبول نیست هر یک از ادارات باید به وظایف خود عمل کنند. علی فتح اللهی روز دوشنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان رشت در فرمانداری

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرماندار رشت با اشاره به عدم وجود روشنایی در برخی مسیرها در این شهرستان گفت: کم کاری ادارات در ارتباط با حفظ جان مردم قابل قبول نیست هر یک از ادارات باید به وظایف خود عمل کنند.

علی فتح اللهی روز دوشنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان رشت در فرمانداری افزود: مردم انتظار خدمات مطلوب را دارند، لذا ادارات در شهرستان رشت باید به این مهم توجه جدی داشته باشند زیرا کم کاری آنان پذیرفتنی نیست.

وی خاطر نشان کرد: با برگزاری این جلسه ها برای پیشبرد کارها، حفظ جان و سلامتی مردم تصمیم می گیریم لذا ضروریست تا جدی به موضوعات بپردازیم، یک سال از مصوبه ای می گذرد اما همچنان حرف های اولیه را می زنیم.

فتح اللهی بیان داشت: در موضوعات کاری نباید با یکدیگر تعارف داشته باشیم، ادارات ضوابط و قانون دارد و کارها نیز باید بر اساس قوانین انجام شود نباید ریش سفیدانه موضوعات و مشکلات را مرتفع کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه باید در کنترل ترافیک به سمت تکنولوژی پیش رویم، خاطر نشان کرد: باید با استفاده از تکنولوژی و استفاده از دوربین ها حضور فیزیکی مامور پلیس در خیابان های شهرستان رشت را به حداقل برسانیم.

فرماندار شهرستان رشت اضافه کرد: برای نخستین بار تجهیزاتی را برای پلیس راه پیش بینی کردیم بنابراین بخشداران و شهرداران در شهرستان رشت نیز هر میزان که در توان دارند به این مهم بپردازند.

شهرستان رشت در مرکز استان واقع شده که از شمال به دریای خزر و شهرستان انزلی، از جنوب به شهرستان رودبار، از شرق به شهرستانهای سیاهکل، لاهیجان، آستانه اشرفیه و از غرب به شهرستانهای صومعه سرا، فومن و شفت متصل میباشد که دارای ۱۴۲۷ کیلومتر مربع وسعت، ۶ بخش، ۷ شهر، ۱۸ دهستان و ۲۹۳ روستا و جمعیت ۹۱۸۴۴۵ نفر که ۶۹۸۰۱۴ نفر شهری و ۲۲۰۴۳۱ نفر روستایی به عبارت دیگر ۷۶ درصد جمعیت شهری و ۲۴ درصد روستایی می باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.