تاریخ انتشار : سه شنبه 17 تیر 1399 - 13:20
کد خبر : 66049

افزایش سه تا هفت درجه ای دما در گیلان

افزایش سه تا هفت درجه ای دما در گیلان

جارستان به نقل از ایرنا؛ سرپرست اداره پیش‌بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از افزایش دما به طور متوسط بین سه تا هفت درجه سانتیگراد از فردا سه شنبه در استان خبر داد. شبنم هادی نژاد غروب دوشنبه اظهار داشت: به تدریج از روز سه شنبه با استقرار جوی غالبا پایدار، ضمن کاهش ابر،

جارستان به نقل از ایرنا؛ سرپرست اداره پیش‌بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از افزایش دما به طور متوسط بین سه تا هفت درجه سانتیگراد از فردا سه شنبه در استان خبر داد.

شبنم هادی نژاد غروب دوشنبه اظهار داشت: به تدریج از روز سه شنبه با استقرار جوی غالبا پایدار، ضمن کاهش ابر، روند افزایش نسبی دما مورد انتظار است.

وی اضافه کرد: همچنین از روز جمعه با ورود توده هوای خنک به منطقه کاهش دما، روند افزایش ابر، وزش باد و در بعضی نقاط بارندگی و احتمال رعد و برق تا اوایل هفته آینده پیش بینی می شود.

هادی نژاد بیان کرد: طی دو روز آینده افزایش دما بدلیل رطوبت را بیشتر احساس خواهیم کرد از این رو سالمندان، بیماران تنفسی، قلبی و ریوی و کودکان در ساعات اوج گرما از ترددهای غیر ضروری در فضای باز خودداری کنند.

وی تصریح کرد: کمترین دمای استان طی شبانه روز گذشته مربوط به دیلمان با ۱۴ درجه سانتی گراد بود.

به گفته سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان؛ دمای رشت نیز طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۲۱ تا ۳۱ درجه سانتی گراد در نوسان بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.