تاریخ انتشار : شنبه 14 تیر 1399 - 21:44
کد خبر : 65774

دیدار استاندار گیلان با خانواده شهیدان انصاری و نورانی

دیدار استاندار گیلان با خانواده شهیدان انصاری و نورانی

جارستان: به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت شهیدان علی انصاری و علیرضا نورانی، دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان با خانواده این شهدای برجسته استان دیدار و گفت و گو کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، دکتر زارع عصر امروز (شنبه) در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ایران اظهار

جارستان: به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت شهیدان علی انصاری و علیرضا نورانی، دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان با خانواده این شهدای برجسته استان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، دکتر زارع عصر امروز (شنبه) در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: تقدیر شهیدان انصاری و نورانی، این بود که در زادگاه خود به درجه رفیع شهادت نائل آیند و مردم گیلان، قدردان تلاش‌های آنان هستند.

وی خدمات ماندگار و ارزشمندی که از این شهیدان به یادگار مانده را بعنوان آثار افتخار و الگویی جاودانه از حیات و زیست شرافتمندانه پیش روی مدیران و مردم عنوان کرد.

دکتر زارع ادامه داد: نه فقط مردم گیلان بلکه مردم ایران اسلامی، این شهیدان که الگوی صادقانه از خدمت بوده و هستند را فراموش نکرده و نمی کنند.

استاندار گیلان خصلت‌های نیکوی این شهیدان بویژه توکل به خداوند متعال، خلوص نیت، مردم‌داری، تواضع، سخت‌کوشی و انگیزه وافر به مردم را الگوی آحاد جامعه خواند.

وی راه شهیدان انصاری و نورانی را پر رهرو دانست و نمونه آن را هشت هزار شهید والامقام استان گیلان ذکر کرد.

استاندار گیلان در خاتمه سخنانش گفت: باید زمینه های مناسب برای نسل جوان در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را فراهم آورده و بیش از پیش آنان را با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی آشنا سازیم.

شهیدان علی انصاری و علیرضا نورانی در ١۵ تیر ماه سال ١٣۶٠ در چهارمین روز از ماه مبارک رمضان و یک هفته پس از انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی، در مسیر عزیمت به محل کار خود (استانداری گیلان) در خیابان لاکانی شهر رشت به دست منافقان کوردل به شهادت رسیدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.