تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تیر 1399 - 14:21
کد خبر : 65259

دیدار معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و استاندار با نماینده ولی فقیه در گیلان

دیدار معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و استاندار با نماینده ولی فقیه در گیلان

جارستان: معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و استاندار گیلان ظهر امروز (سه شنبه) با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت دیدار کردند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در دیدار با آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه

جارستان: معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و استاندار گیلان ظهر امروز (سه شنبه) با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در دیدار با آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت که دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان و جمعی از مدیران استانی نیز حضور داشتند، بر توسعه زیرساخت پارک های علم و فناوری گیلان تاکید کرد و گفت: وظیفه داریم در عرصه پارک های علم و فناوری و مراکز دانش بنیان استان کمک کنیم و همدلی مسئولان گیلان در این عرصه مهم است.

وی با بیان اینکه از نگاه ما توسعه درون زاست، تصریح کرد: جوانان خلاق و مبتکر گیلانی با ورود در عرصه های مختلف استان اثرگذار هستند.

استاندار گیلان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه تقویت زیرساخت پارک های علم و فناوری و مراکز دانش بنیان از اهداف و برنامه هاست، اظهار کرد: تامین مالی برای انجام پروژه ها توسط جوانان خلاق و مبتکر بسیار مهم است.

دکتر ارسلان زارع توسعه شهرک های دانش بنیان را از مهم‌ترین اهداف سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری به گیلان عنوان کرد.

آیت الله رسول فلاحتی نیز با قدردانی از تلاش های صورت گرفته در عرصه پارک های علم و فناوری کشور اظهار کرد: گیلان نیازمند توجه ویژه و بیشتر به پارک های علم و فناوری و مراکز دانش بنیان است.

امام جمعه رشت با اشاره به تلاش ها و موفقیت های جوانان مبتکر گیلانی در عرصه پسماند و آلودگی های زیست محیطی بیان کرد: شاهد توجه ویژه به جوانان خلاق و مبتکر در کشور هستیم بنابراین هر قدر برای جوانان خلاق سرمایه گذاری کنید، ارزشمند است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.