تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 خرداد 1399 - 17:06
کد خبر : 62989

کوچکی نژاد در تذکر شفاهی: تقاضای اشد مجازات برای عاملان قتل دختر تالشی

کوچکی نژاد در تذکر شفاهی: تقاضای اشد مجازات برای عاملان قتل دختر تالشی

جارستان به نقل از خانه ملت؛ نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قتل مظلومانه دختر تالشی همه مردم را نگران کرد، از دادستان انقلابی و رئیس دادگستری گیلان خواست اشد مجازات را برای عاملان این جنایت در نظر بگیرند.جبار کوچکی نژاد در نطق میان دستورجبار کوچکی نژاد در نشست علنی امروز

جارستان به نقل از خانه ملت؛ نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قتل مظلومانه دختر تالشی همه مردم را نگران کرد، از دادستان انقلابی و رئیس دادگستری گیلان خواست اشد مجازات را برای عاملان این جنایت در نظر بگیرند.
جبار کوچکی نژاد در نطق میان دستور
جبار کوچکی نژاد در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۲۱ خرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: همه دستگاه ها، کارکنان خود را ارتقا می دهند ولی صداوسیما برعکس عمل می کند و کسانی که ۱۰ تا ۱۵ سال سابقه کار دارند را از قراردادی به ساعتی و شرکتی تغییر وضعیت داده است. انتظار داریم که مجلس از کارکنان صداوسیما دفاع کند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزرای راه و شهرسازی، کشور، جهاد کشاورزی و رئیس سازمان محیط زیست افزود: در صورت تعطیل شدن یک روز در کشور جمعیت رشت سه برابر می شود و ما شرمنده مردم خودمان هستیم، چرا که دستگاه ها نمی توانند خدمات ارائه دهند و مسافران نیز در ایام کرونایی در تنگنا قرار می گیرند.

وی همچنین در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی، ادامه داد: با توجه به نزدیکی به فصل برداشت برنج، تاکید می شود که جلوی واردات این محصول گرفته شود، چرا که طبق قانون سه ماهم قبل و سه ماه بعد از برداشت، حق توزیع و واردات برنج را ندارند.

وی در پایان با بیان اینکه قتل مظلومانه دختر تالشی همه مردم را نگران کرد، از دادستان انقلابی و رئیس دادگستری استان گیلان درخواست کرد اشد مجازات برای افرادی که در این قتل شریک بودند را در نظر بگیرند./

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.