تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 - 19:53
کد خبر : 62917

جوان ۱۹ ساله در لاهیجان غرق شد

جوان ۱۹ ساله در لاهیجان غرق شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: جوانی ۱۹ ساله حین شنا در رودخانه روستای “شیرجوپشت” این شهرستان غرق شد. به گزارش روابط عمومی نیروی انتظامی گیلان؛ سرهنگ قاسم جانعلی‌پور اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق ‌شدن فردی در رودخانه روستای “شیرجو پشت” شهرستان لاهیجان، بلافاصله ماموران

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: جوانی ۱۹ ساله حین شنا در رودخانه روستای “شیرجوپشت” این شهرستان غرق شد.

به گزارش روابط عمومی نیروی انتظامی گیلان؛ سرهنگ قاسم جانعلی‌پور اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق ‌شدن فردی در رودخانه روستای “شیرجو پشت” شهرستان لاهیجان، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل اعلامی و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، جوانی ۱۹ ساله که به همراه دوستان خود برای شنا به داخل رودخانه رفته بود به دلیل عدم تسلط و مهارت کافی در شنا، غرق شده است.
وی ادامه داد: به علت شدت جریان آب، تلاش‌های تیم غریق نجات و تیم‌های امدادی برای یافتن جسد فرد غرق شده تاکنون به نتیجه نرسیده و همچنان ادامه دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان از شهروندان و مسافران خواست،ضمن پرهیز از شنا در مکان‌های ناامن و خطرآفرین، در محدوده‌ طرح‌های سالم‌سازی دریا شنا کنند تا شاهد حوادث دلخراش نباشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.